Saturday, 5 June 2010

~ BaLiK KAmPuNG ~

Balik Kampung..ooooooo Balik Kampung
Hati Girang....

confirm2 lah skang kat ofis kan
sebab cik ain ni cuma ada enternet ofis kesayangan ni jelah kan..^__^
harini datang ofis nak siapkan keje segala..
jap g terus chawwww balik kampung
haha cam setahun je tak balik..
cam rindu kat mak ngan abah ni dah tak tertanggung lagi rasanya
padahal rabu lepas baru je balik..siap EL lagi esoknya kan..huhu
n3 ni adalah berkaitan dengan n3 sebelum ni..
nak tahu sila lah baca ^__^

petang ni nak hantar mak ngan abah p umah jiran lama dulu 
umahnya dekat klang skang
dia buat kenduri kawin anaknya..
haruslah bercantik segala
konon cam ada orang nak ngorat..lalala~


~ esok lak sesi duk umah goyang kaki je ~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...