Wednesday, 23 February 2011

Blogger bukan dialam maya semata..

Pagi tadi terserempak dengan sorang akak blogger ni..bertegur sape lah kami pertama kalinya dalam lif kuartes..sempat berborak2 hal2 wanita..ecehhh sebelum ni cik ain pernah terserempak akak ni dalam lif beberapa minggu yang lepas tapi tak bertegur takut salah orang..bila confirm balik memang betul kawan blogger cik ain..tak disangka kitaorang duduk blok kuartes yang sama..cuma tingkat je lain2..kecik dunia kan..hehe


akak JIVEBUMZ *bukan nama sebenar* ;)


kitaorang teruja sampai terlupa nak snap pic..hehe so cik ain mintak izin mau cilok pic akak jivebumz yang comey tengah pegnant..tak lama lagi nak jadi mommy da..mesti bobo pun comey cam akak ;P


 
kak zie izinkan adik ain tempek ini pic comey erkk.. ;)


cik ain pun bersms dengan kak zie kawan blogger jugak dari selangor..suami dia bekas pelatih pulapol gak..sekarang ikut suami dia posting ke sabah..*pengsan kalo en.tunang posting ke sana* huhu..bila bersms jadi lebih rapat dan banyak benda boleh kongsi bersama secara personal..kira dah macam akak ngan adik..nanti kalo ke sabah bole lah kak zie bawa ke tempat2 menarik kat sana yea..hehe
 



notahatiain : dari asalnya cik ain hanya suka2 untuk berblog tapi skang cik ain dapat ramai kawan2 dari seluruh negeri..ada rezeki kita berjumpa kalo terserempak tegur2 lah yea..hehe cik ain peramah sebenarnya tapi pemalu *panggg minah senget ni* ggrrrr

14 comments:

khaifaiz said...

memang btl la tu.. bkn sekadar alam maya.. huhu

Selami entri ini: Harapan 2

merahitujambu said...

seronok dpt jumpa realkan..

*luv Syahnia* said...

KHAIFAIZ **,

~> lebih trang realiti
huhu

*luv Syahnia* said...

MERAHITUJAMBU **,

~> slalu tgk pic je
skali jumpa real..excited
hehe

JIVEBUMZ said...

hihi akak pon tak sangka dapat gak akhirnya jumpa cik ain yg cantik manis nie :)

plus ramah plak tu! senang2 datang ler rumah bleh minum teh sama2 di A12-3

queen aida said...

sis pnh jmpe sorg je kwn blogger..2pn ms wedding day die..hm..hrp sis pn dpt jmpe lg rmai la geng2 blogger..tp sis klu jln xpndg depn..pdg bwh..hehe

ch@ said...

kawan yg betul2 kenal masa berblogger ada sorang je yg dah pernah jumpa. kawan yg alam realiti, ada dua org mmg kawan baik dan berblogging. kawan baik blogger, tak pnh jmpa lagi, ada juga dua tiga org. hahaaa. misteri btl.

JIVEBUMZ said...

nti jengah belog akak yer ada entry untuk cik ain jugek :)

Lulu caldina said...

kat sabah ada gunung, kan? yeah

*luv Syahnia* said...

JIVEBUMZ **,

~> hehe dear..tu lah nsb baik
akk perasan.. ;)

akak pon comey lmbut je..
btuah en.suami..
insyallah ada masa ain dtg
roger2 dulu erkk..

*luv Syahnia* said...

KAK AIDA **,

~> kak pndng dpn t tlanggar
tiang..hehe
ada rzki kita bjmpa yea sis :)

*luv Syahnia* said...

KAK CH@ **,

~> adakah ain slh sorgnya
hehe..kak kita ni dkat je
pun..bole jmpa..
tp masa tak mgizinkan ;P

*luv Syahnia* said...

LULU CALDINA **,

~> yuppp ada kot
sbb ain pun tak penh ke
sana lagi..ekeke

queen aida said...

ahaha..kak xlggr tiang,tp tiang 2 lggr kak..ok..insyaallah..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...