Friday, 11 March 2011

Cam tak caye singgit je 1 ^__^"

Kan dah cakap tak mau buat kenduri kawen time skol holiday..sure ramai2 borong buat kenduri kawen same date..minggu ni 3 umah wajib cik ain attend!..*gempak cam 30 umah* kehkeh..rehat tadi larik jap ke the store alam sentral cari hadiah..


kalo 1 umah bole bajet lebih..
3 umah kenelah bajet 3 sama rata..hehehe




jumpa plak wed card yg canteq gilo..singgit je 1pcs....
pantang nampak canteq n murah
teros ko cik ain beli..winkkk


selalu jumpa yg biasa..yg ni luar biasa siap ngan sampul sekali..tapi camne bole dpt singgit!...murah sgt pun jadi pelik?..kalo mahal sure2 mulut membebel2 seminggu..hihihi




notahatiain : harus kosongkan perot sebelum ke kenduri kawen yea n pastikan tuan rumah yang betol..kalo tersalah umah..buat2 je cam kenal..eh pakcik, sayalah cucu abg jiran sebelah umah pakcik dulu! *cover malu* hahaha

11 comments:

HonEyBuNNy said...

hehe..betul tu.....kwn ila pernah tersalah rumah.....buat dek ja makan...n terus cabottt...ehheheh

ch@ said...

kalau akak rajin, beli awal bungkus, kadnya mesti dari pembalut tu jugak, kalau malas akak masuk dlm paper beg cantik terus bagi. haahaaa.

queen aida said...

mkn tuk 3 rumh skaligus mau memboyot perut cik ain lalala

Naddia said...

sy pon penah g 3 umah org kawen on da same day. bajet nk mkn byk2! umah 1st mkn cam hantu..umah ke dua n ketiga minom je..tuh pon da ade rase nk muntah
AWAK YANG MANIS

sahromnasrudin said...

teringat kat entri saya yang pasal tersalah rumah tue..moralnya nnti awak kena pasang banner kat pintu masuk tau huhuhuhhhh

*luv Syahnia* said...

HONEYBUNNY **,

~> jnji perot knyg da..
mkn free..hehe

*luv Syahnia* said...

SIS CH@ **,

~> suke p tmpat yg ada servs
balutkn skali..snang
*tak tahu balut sgt* hehe

*luv Syahnia* said...

SIS AIDA **,

~> ahakkss diet2

*luv Syahnia* said...

NADDIA **,

~> ihihikk lain takmo tamak taw ;)

*luv Syahnia* said...

SAHROM **,

~> orait2..wajib psang

Redbloodsnow said...

a;ah lah yunk. murah nah...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...