Wednesday, 28 April 2010

~ RiAnG Di PuLau LaNgkaWi ~ (Part 1)


Salam suma..
 letih badan dah semakin hilang..
uuuwwwahhh tak mau naik bas jejauh lagi..sakit2 badan...
dari selangor ke perlis naik bas, naik lagi ferry..dari perlis ke selangor lagi..panas bontot

memang best bcuti di pulau langkawi...ayat teruja sebab first time sampai sana lalala
ikut rombongan kelab tempat keje ain cuma bayar rm50 je untuk 3 hari 2 malam..
adalah sangat bebaloi rugi tak pergi
lagi2 org cam ain yang batak meroyan tak pernah ke sana..
tapi tak suma tempat dapat pergi..tempat2 yang dijadualkan je..
amat lah seronok yea kwn2 makan/tiket ditaja cuma keluar RM beli buah tangan segala apa benda yang terasa nak beli kat sana untuk bawa balik..


tak mau citer panjang2 nanti korg boring
layan gambar je yea..



duk sebelah k.norm
22/04,11.00mlm_dalam bas dah nak gerak ke jeti kuala perlis..lepas bgambar terus tido bangun2 dah sampai ha keji2

23/04,8.45pg_suasana di jeti kuala perlis..aksi menunggu feri

dari kiri: k.su,k.fara,ain,k.norm
dalam feri, kami yang suka bgambar tak kisah apa orang nak cakap janji rock lalala

23/04,10.00pg_sampai ke jeti kuah, langkawi..terus naik bas yang telah disewa siap ada pmandu pelancong tapi amat lah ngantuk dengar abang tu bcakap cam boring je..

destinasi pertama beras terbakar gambar takde sebab tak masuk pun cuma jalan2 kat gerai2 depan je..tengah panas terik

lepas checkin hotel brehat mandi tido segalanya..kami ke underwaterworld langkawi..
sekangkang monyet je dari hotel..


geng bas skola
gambar agak tidak memuaskan..layan je 

kami sama tinggi sama umur tapi tak sama saiz badan..hehe
anis ni adalah xofismate en.syah
itu ikan cam tahu2 je nak amik gambar..apa2 pun kami lagi comey..jgn marah wahai ikan <__>

konon je sejuk beku..nak tunjuk aksi hebat kat paparazi lala

manalah ikan2 suma..

motif bergambar adalah tidak pasti lalala

 takde pun nak kaji segala ikan2 yang ada dalam tu suma sibuk tgedik nak bergambar je..
taw2 dah sampai kat pintu keluar..
kalau rombongan skola mau lah ternganga mulut bila cikgu tanya jenis2 ikan yang ada dalam tu..haha





bersambung...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...