Thursday, 22 April 2010

~ SuDaH Dibooking AwaL ~

tajuk apakah ini ????...pikir lah sendiri hehe
selalu kalau RM tak cukup nak beli barang yang kita suka..mesti kita akan cakap ngan si penjual...
boleh tak saya booking barang ni dulu, jangan bagi kat sapa2 yer!!!
tapi mesti dengan si penjual yang kita kenal jer..
kalau ngan si penjual yang kita tak kenal mesti kene warning camni
amboiii amboii cik adik oooiiii...ada duit beli takda sudah!!!! sedih je ayat kan

haha tapi bulan lepas tuan punya blog ni telah dibooking
bulan lepas dapat mesej dari kak ain nickname adalah sama jgn keliru yea
dia sudah booking ain awal2 mintak ain ada sepanjang majlis kenduri kawin beliau bulan 6 ni nanti..
dan juga mgharap ain boleh menjadi orang kuat beliau dari hari jumaat hingga ahad
masa nikah pun dia mintak ain ada ..
warning beliau : harap sangat ain datang nanti..tido umah akak pun takpe..akak mengharap sangat ain ngan kak idah ada nanti..kakak2 akak nanti mesti suma bz nak uruskan benda lain..

ok akak jangan risau, ain akan datang sama memeriahkan majlis akak nanti..okk

persoalanya...

adakah ain akan menjadi tukang pemberi bunga telur kepada sahabat andai beliau
tidak pun
akan menjadi pengapit beliau oohhh tidakkk saya adalah sangat pemalu
atau
akan menjadi si tukang pencuci pinggan mangkuk yang hebat setakat pinggan sendiri boleh lah

tugas apa pun yang diberikan..ain tak kisah
janji akak kesayangan ain sorang ni happy dihari bahagia beliau nanti
semoga segalanya bjalan dengan lancar..aminnn


di hari pertunangan kak ain - jun 2009

saat bgelar tunangan orang...

ain, kak ain, kak idah

pkhabaran sedih..februari 2010 mak kak ain telah mhebuskan nafas nya yang terakhir..
ayahnya juga sudah tiada
tak dapat bayangkan disaat hari bahagia kita nanti orang yang kita perlukan disisi tiada
hanya Allah saja yang maha mengetahui perasaan kita ketika itu..
semoga kak ain tabah dengan dugaan yang dberikan..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...