Friday, 11 June 2010

~ SeRbA SaLaH ~

ingat tak lagi
ain ada buat n3 bertajuk "SUDAH DIBOOKING AWAL"
pasal kawan ain dah booking ain awal2 untuk ada bersama masa majlis perkahwinan beliau..
dari majlis nikah,malam berinai dan majlis persandingan nya..
siap dah janji nak tidur umah dia..

so...ptg ni lepas asar adalah majlis pernikahan kak ain (nama sama)
ikut perancangan ain nak amik halfday
tp malam ni ada dinner kelab UPEN ofis ain
 memang ain nak cancel p dinner tu tapi
ain dimintak untuk menjadi urusetia..

ahad lepas kak ain datang bagi kad jmputan..
dia mintak tolong jugak datang temankan
ain cuma cakap.. 
ain tak janji taw kak..ain akan usahakan jugak datang umah akak..

tapi ain tak dapat jugak nak usahakan untuk temankan kak.ain masa nikah..
tadi ain call dia..nak bagitahu ain tak dapat datang n tido umah dia..cuma dapat datang esok masa persandingan je..

dinner pkul 8.00pm habis lam 10.30pm..takkan dari shah alam nak terus balik kampung..lagipun takut memalam nak bawa kereta sorang2..

suara kak ain cam sedih je bila ain bgtahu ain tak dapat temankan dia..
dia cakap..ermmm tak bestlah camni..takpelah..k lah akk tengah makeup ni.. 
(kedengaran suara cam lemah bila orang yang diharapkan tak dapat datang)

sedeyyyy sangat..

ain rasa cam serba salah je..
cam dah menghampakan harapan orang
terasa lagi hati ni cam sayu je..

dihari pertunangan kak ain


apapun ain berharap kak ain
 masih happy disamping family disaat bergelar isteri
dan terus bahagia disamping suami tercinta..



Notahati: tercatitnya n3 ni..selamat sudah NORAINI BT RAHAMAN menjadi isteri kepada suami tercinta MOHD ZAIDI B ABDUL RAHIM ..semoga dengan ikatan suci ni akan membawa mereka berdua kekal bersama dan bahagia hingga ke akhir hayat..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...