Friday, 6 August 2010

~ BaCaAn YaSiN DaN PotLuCk ~

Salam semua
sekejap je sudah jumaat
sok sudah sabtu..ayooyoo masa sangat berlalu dengan pantas
-
-
-
Pagi tadi ada bacaan yasin sekali buat makan2
sempena menyambut bulan ramadhan yang akan menjelma
setiap staff perlu bawa makanan tak kisah makanan apa pun
janji boleh dimakan bukan yang tidak boleh dimakan..peringatan
(lempang je cik ain banyak bunyik kan..huhu)
 tu yang dinamakan potluck

udah lah cik ain terpinga2 mau bawa apa..
bukanlah reti sangat pun nak masak2 ni lagi2 dok umah bujang apa yang ada..
buat dikedai je lah jawabnya..malam tadi jugak p tesco..
beli 2 jenis kek strwberry & coklat..sangat sedap  
(puji makanan sendiri untuk sedapkan hati..hehe tak malu okeyy)

ada gambar untuk kamu semua *__*

first, perlu tempek muka tn.punya blog ya
bersama k.dila peneman setia..ahakksss

k.fara,k.erna,cik ain,k.norm
sempat lagi kami berposing okeyy

potluck dibuat diting.16,so kenelah bawa makanan ni menggunakan troli
ditolak dari ting.15..harus naik lif yea *__*
thanks ya en.troli

sempat lagi bercerekarama..tiba2 ada muka k.faridah dibelakang
tak baik bgambar ber3..meh cukupkan 4

 menyelerekan sungguh!!! kalo bulan pose ni mau meleleh air liuk..huhu

1 pic plezz..ciap ada yang bawa pisang lagi..
mak buyung purple belakang tu suka berposing..harap maklum

 tetamu undangan k.yana..rindu sama kamu..muah muah
ha sangat gedik..lalala~
hati menyanyi riang sebab perut sudah kenyang

tiada lagi gambar


~ cukup disitu ~


notacikain **, sabtu hantar mak n abah pergi hospital klang..ahad mau ke majlis pertunangan kawan sekolah..moga semua berjalan ngan lancar...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...