Thursday, 5 August 2010

~ PaGi NiE...GuNdAh GuLaNa ~

Mood pagi ni
ermmm biasa2 saja
tapi
hati tak tenteram
ada sesuatu yang sedang dipikirkan
dan sentiasa bermain diminda

arrgggghhhhh tidak..
pergi lah main jauh2 wahai En.gundah gulana
saya tak perlukan perkhidmatan awak

saya nak En.senang hati
wahai En.si penenang hati..dimanakah kamu???

marilah datang kepada saya untuk menghalau si gundah gulana ini
dia sentiasa bermain dalam hati saya
saya tak suka..saya dah halau tapi tetap taknak pergi

apa perlu saya buat???
hanya mampu berdoa meminta pertolongan kepada-Nya....

2 comments:

syida said...

dah la.. dah petang nak ke mlm dah ni ha.. tak kan gundah gelana lg kot.. hehehe..tu akak tgk ceria je..hehehehe..

*luv Syahnia* said...

ahaksssss...dah2 tak mau gundah gulana lagi..

tu yg ceria jer..huhu *__*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...