Tuesday, 3 August 2010

~ SuDaH JaDi GuRu pLaK ...**, ~

Salam semua **,

cik ain sudah jadi guru lah sekarang

Guru sekolah???..bukan..Guru tadika???..pun bukan
dah tu..
teka lagi!!!
Guru Sandaran???..bukan lah..Guru Praktikal..bukan jugak
?
#
?
#
???
?
korang dah malas nak teka yea...hehe

kalau bukan guru tu,guru ni..guru APA???
jawapan adalah
dengan rasminya
-
-
ain telah menjadi guru cap ayam dengan upahan seikhlas hati 
untuk mengajar cik akak syida aka ofismate ain untuk menghasilkan blog beliau
setelah berhari2 membuat rayuan untuk mintak buatkan blog..
akhirnya berjaya jugak buat blog nya
alalala cian~

maaf ya cik syida permohonan anda lambat diluluskan 
oleh kerana masa yang amat membizikan.. *__*

sesi pengajaran masih belum tamat okeyy
banyak lagi bab yang cik ain belum ajar kat kamu cik syida..hehe

saje nak bagi gempak kat korang..lalala~

~~*~~*~~*~~*~~*~~

dedulu masa zaman sekolah..bila cikgu tanya
ain..apa cita2 kamu

dengan penuh keyakinan
cita2 saya  nak jadi CiKgU macam cikgu lah

ayat skema budak2 sekolah kan
gitu lah..hehe

masa sekolah pun bila ada kekawan yang tak berapa 
nak paham subjek yang cikgu terangkan 
mulalah diorang datang kat ain

ain..boley tolong terangkan tak???aku tak paham lah cikgu ajar ni

so, apalagi ain bertukar lah menjadi guru cap ayam
terangkan sampai diorang paham

seronok sebenarnya bila kita dapat mengajar anak2 bangsa ni
lebih2 lagi bila diorang boleh paham dan ikut apa yang kita ajarkan
 penghargaan yang berbaloi
ilmu kita pun akan bertambah bila kita berikan ilmu pada orang lain
sama2 lah kita berkongsi ilmu

tapi mungkin takda rezeki jadi cikgu kot atau lambat (tak pasti)
takpe2..masih bersyukur dengan pekerjaan skang..
*__*

cik ain oiiiii anak buah kamu ada 9orang tu ha..
boleh pe jadi cikgu tusyen diorang???
aduiii bebudak tu kalo maksunya yang ajar..takdenye dok dengar..
banyak main je..mau darah tinggi takpun sekali pakej pitam2 lalat..huhu

korang tengok..
balik kg ni lah keje diorang
pasir pun boleh dibuatnya kajian 
budak2 baru nak belajar mengenal dunia..kita tengokkan je lah yea

sudah2 tu wahai cik ain ada keje kamu kena bereskan!!!
okeyyy bagi beres tu keje dulu yea ~~bye

3 comments:

syida said...

hehehe..
oooo ngutuk akak yea..!!
hehe bile nak tamat ngajar ni?
dah x sabar dah akakk aduiyaii...

*luv Syahnia* said...

lalala~..
tak ngutuk ngumpat jer..hehehe

meh lah trun..lpak kat bwh
kita study ckit2 lor..

cpt2 ckgu nak stat ngajo ni!!!

syida said...

timasih cekgu!
pasni akak buat claim kamu cepat-cepat ok!
hehehehee..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...