Wednesday, 22 September 2010

~ SaTu HaRi Di HaRi RaYa ~

Salam semua

nak pinjam penyapu..kalo boleh nak pinjam batang mop sekali
tengok umah ain ni bersawang2 sudah
habuk nya boleh diganti menjadi bedak muka..ok tipu!!!
rindu rasanya dengan blog ni..
bagaikan jiwaku separuh menghilang..ececeh geli!!!

nak lah tanya raya kekawan..camne??? mesti seronok kan
bersama suami..bersama anak..
tidak kurang hebatnya bersama keluarga
seperti ain harus bersama mak dan ayah tersayang 100%

abahhh..apalagi nak wett raya!!! sambil angkat2 kening
tapi tidak seperti yang diharap
abah cakap " ko dah beso tak dapat "
kukecewaaaa ;p

ni dia kanak2 pembolot duit raya
jelezzz!!! napa saya tak dapat..
saya pun kecik2 je cam mereka jugak..*__*

anak2 buah yang giler berposing cam maksu jugak
sayang2 diorang coz sudi memeriahkan lagi pic ni : )

lokasi di kampung telok gong, klang
konvoi anak beranak beraya umah mak sedara semua
nenek ngan atok dah takde 
menumpang kasih ngan mak2 sedara je..sedihh kan!!!

1..2..3 ok start posing suma
korang tengok bebudak ni lelebih plak posing nya
aduiiii..dah2 maksu nak p beraya ni..tinggallah korang



nota cikain **, baru berkesempatan menghadap blog pada petang ni..keje bagaikan membuak-buak ingin disiapkan dengan segera..maklumlah cuti lama ;P

15 comments:

zura@iwan said...

slmt hari raya maaf zahir batin...

cute arr ain ni..hehe....umor brp?

*luv Syahnia* said...

kak zura **,

slmat ari raya jgak :P

hihihi..umo??
muda belia lg kak..
10+11=?thn *____*

key-one said...

comel je die pki oren....
lawooo2...=)
slamat hari raya dan salam perkenalan yerrr=)

syida said...

MANA GAMBAR PASANGAN..??

FyZa said...

ehehe..mesti mod raya ada lg nie dah baru stat keja..pa un juz nk ckp kamu nie sgt swet la..;)

*luv Syahnia* said...

key-one **,

tq dear :P
ter'Oren plak..hihi

selamat hari raya!!
kita dah jd kwn skang *__*

*luv Syahnia* said...

kak syida **,

ooppppssss!!!
nak jugak ker??
tunggu yea..;D

*luv Syahnia* said...

Fyza **,

mud raya utk
open house plak..hihi
alala malu lah kite
fyza ckp camtu *__*

diana said...

mak sedar diaorang memang
giler begambo ye..
heheh

*luv Syahnia* said...

kak diana **,

dan harus trima hakikat
mmg gler bgambo..hihihi

hamzah ian said...

wa.. cun2..

cha said...

comel je ain, cemburu sungguh menengoknya.

*luv Syahnia* said...

hamzah ian **,

: )


kak ch@ **,

tq dear *__*
akak pun comeyy pe
comeyy cam cik oni jugak ;P

nik rosmawati said...

berkenan ngan kebaya oren tu.cantik la kamoo :)

*luv Syahnia* said...

kak nik **,

ohhhh akak bkenan yea
cpt2 ajak mr.hubby beli
baju oren gak..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...