Tuesday, 5 October 2010

~ MaKaN iCekRiM DLm KeSeJuKaN ~

SaLaM SeLaSa

hujan lebat diluar baru berhenti bercampur 
aircond dalam ofis tahap suhu kutub utara
bertambah2 lah mengigil badan ni..
terasa hingga ke tulang..weee sungguh tak tipu!!!
aiseyyyyyy terketar2 makcik ni menaip...ngeeeee =)

sudahlah sejuk aircond + kesejukan hujan + ofismate pasang kipas
cik ain boleh selambe katak buat muka tak bersalah
goyang2 kaki sambil makan icekrim
fulamakkkkk sedap gua cakap lu..muahaha
bagai tak ingat walau jari jemari dah membiru

apakan daya tergoda...

...dek icekrim memanggil2 untuk dimakan
dengan segera..huhuhu icekrimnya dah lembik 

harus dihabiskan sebelum bertukar menjadi supp icekrim
betul ke perkataan lembik untuk digunakan dalam ayat ni???
pepandai lah korang nak adjust sendiri ;P
lembik ~> ????

habis 1 mangkuk icekrim cik ain bedal sorang
cehhh kedekut nak kongsi ngan orang..;D



notacikain **, berbaki lebih lagi icekrim dari majlis openhouse semalam..korang nak perisa apa??? coklat..strawbery..vanila..banyak lagi dalam petisejuk tu..sape yang nak habiskan!!!

11 comments:

cha said...

boleh post tak? nak jugak... sini susah dapat eskrim :)

*luv Syahnia* said...

kak ch@ **,

boleh..tp takot smpai sana
icekrimnye dah takde..
sudah kering..hihihi

kakkk wat icekrim malaysia je ;P

~SukEMakAn~ said...

nak eskrim choc!
kirim sini!
hehe~

*luv Syahnia* said...

sukemakan **,

sesuai utk kamu yg
suke makan..hihihi

nak choc ye..boleyy2
thn dpn sampai..;)

LyNn HaMzAh said...

amboi makan ice cream...
bestnyer...
teringat baskin robbins...

merahitujambu said...

nkkk

*luv Syahnia* said...

kak lynn **,

sedap2..akak nak??
meh dtg selangor..;p


merahitujambu **,

nak smangkuk..hihi
*____*"

Kuman Chaos said...

ada dapat brain freeze tak masa makan tu.. best ooo feeling tu
kuman "Pandai..." Entry

*luv Syahnia* said...

kuman **,

tak dpt2..keras 1 bdn
sapa nk jwb..hihihi

syida said...

cik ain..
bila la aiskrim tu nak habis ye.
penat dah akak turun tingkat 15 tu tiap-tiap ptg makan aiskrim tu.
lagi-lagi bila makan ngan roti kak dila yang empat hengget tu.
kehkehkeh..
layan woooo..

*luv Syahnia* said...

kak syida **,

ntah lah kak..
mlambak2 g lam pti ais tu
bile byk takde saper plak
nak mkn..bila takde
suma p beli kat puspanita
hihihi ;P

ala takpe snaman kuruskn kaki
trun naik tangga..ahakkkss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...