Thursday, 18 November 2010

~ KiSaH PaGi SyAhNiA ~

SaLaM KhAmIs 

Pukul 5am jam berdering..
tengok hp ada mesej 'dah sampai shah alam ni'
cepat2 bangun bersiap..gagahkan diri untuk celikkan mata
pagi dengan senyuman =)

terima mesej lagi 'dah sampai klang sentral'
alhamdulillah en.syah sampai dengan selamat
takut je rasanya bila naik bas memalam ni
syukur pemandu bas tu sangat berhemah n cukup rehat

pakcik sorang ni esok(rabu) nak raya harini(selasa) baru cakap nak balik
 nak p beli tiket... aiiyaaa tiket sudah abis lah adik!!!
 beraya di perantauan lah yea cik abg
udahnya dapatlah tiket gerak 10pm malam tadi

cik abg kamu duduk situ diam2 yea!!!
janji dengan en.syah nak amik dia kat bustsen klang sentral
dekat situ takde bas awam..teksi pun susah nak dapat
sebagai gf yang prihatin harus tolong menolong bukan..hehe

en.syah rengek2 nak sapan ajak ke kedai mamak takmau..
nak McD katanya..

ohhh pepagi kami udah melantak bege McD

terus perut mulas2
maaf saya mahukan pemakanan budaya melayu
hanya nasi lemak atau roticanai saja plezzz ;p
en.syah oleh kerana kamu baru balik dari london..
tolong habiskan bege saya..hehe

lepas tu en.syah drive si comel hantar ain ke ofis 
n terus balik kg
nanti petang jangan lupa amik kita
kalo tak nanti kita nangis guling2..



notacikain **, kalau tahu en.syah nak balik sudah tentu ain mohon cuti awal2..nak EL tak patut rasanya sebab ramai kawan2 ofis dah mohon cuti dulu..nanti sape nak jaga ofis..en.syah bilang 'takpelah malam kan boleh bdating' wahai kamu..'kita kan pompuan melayu terakhir mana boleh keluar malam' haha rasa nak pangg je kan!!!

13 comments:

Ogy said...

duk umah..jgn merayap malam2...nnti kena embun tak elok utk anak dara...heheheeh

*luv Syahnia* said...

MAMA OGY **,

siang keje..
bila nak dating nya kak..hehe
nanti ain pakai payung ok ;P

merahitujambu said...

selamat hari raya...

*luv Syahnia* said...

MERAHITUJAMBU **,

selamat hari raya ;P

syida said...

oo dating ya.. patut la sunyi sepi je cik ain arini..kalau tak dah tanya dah nak balik kul bpe.. ok2 takpe..akak mu ni memahami.. silalah berdating wahai cik ain.. nanti bila free tolong akak balik yea!

xoxo

*luv Syahnia* said...

KAK SYIDA **,

psstttt diam2 jgn bgtahu org..hehe
ala bkn slalu lah dear
tq memhami..mggu dpn kita ot same2 yea ;P

ridhwan said...

balik xbley plan.. kalu plan nnt rush..+ xgamble la begitu.. ekekekek..~

*luv Syahnia* said...

RIDHWAN **,

cam suprise kan...
tp tak best jugak sbab
tak dpt cuti ;P

aibaks said...

hehe.. nak bekpes kat mcd yang tak tahan tu... mamak tak mau ek? hehe

Pencacai Alim said...

anak dara tak elok merayap mlm2..hakhakhak

*luv Syahnia* said...

AIBAKS **,

tu lah..style omputih dah
pg2 buta mkn bege..huhu
tak boleh masuk tkak ni ;P

*luv Syahnia* said...

ALIM **,

yola pak ustaz :P

cha said...

hahaha akak dulu kuar malam balik hostel pepagi, pastu gi kelas. heaven je rasa bila mak bapak jauh.
kerjanya melepak kat uptown damansara, skrg hari2 lalu uptown damansara ni, cuma uptown nya je dah takde.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...