Friday, 19 November 2010

~ BiLa BoRiNg MeNuNgGu ~

SaLaM JuMaAt

Dan bila cik ain boring!!! cik ain takkan biarkan boring tu
menguasai diri..
paling letih tunggu orang..dari dulu memang anti
biar orang tunggu kita jangan kita tunggu orang..boleyy???
pang je kan..buat orang boleh buat kat kita tak boley
kan..kan..

semalam petang en.syah kidnap ain dari ofis n terus ke 
alam sentral,shah alam..buat apa?? 
sibuk je korang nak tahu kan..ni antara pakcik ngan makcik je..haha
p cari kain untuk buat baju melayu pakcik tu ha
padahal raya setahun lagi..sebenarnya bukan untuk buat raya..ok..stopp!!!
lepas tu en.syah rengek2 nak makan..lapar katanya
en.syah bawalah makan ntah apa namanya kedai tu
masih di dalam alam sentral..janji halal..

lepas dah kenyang
balik umah ain bungkus2 baju sebab esok nak berulang p keje dari kg
alasan..cintaku tertinggal di malaysia kampung..ok tak..haha 
harus beli tiket bas en.syah dulu untuk balik ganu esok
sesudah tu kitaorang meround satu jusco bukit raja plak
cari barang..dan teruskan pencarian..
barang en.syah dapat..barang ain tak dapat..hampa  =(

sampai umah memang agak lewat..sangat letih rasanya
n en.syah bawa balik si comel..
'awak janji esok hantar si comel pepagi..
jangan lambat nanti puch card merah' ;P

takot je kalo pakcik tu telajak tido..udah menapak lah p keje
ingat ofis depan umah sekangkang kera ke!!!

baru lepas call en.syah..awak dah bangun??? kita dah siap ni
senyum lega pakcik tu dah bangun =)

berapa saat seterusnya..boring2 kita tunjuk peace yea..
en.syah tengah nak panaskan enjin tu ;P

minit demi minit..jom2 kita buat peace dimata pulak
en.syah mana kamu ni!!! 
mungkin dia tengah melintas jalan dalam kesesakan lalulintas ;D

minit bertambah minit..saya dah tak boleh nak tunjukkan reaksi lagi
hanya mampu begini..

akhirnya itu dia..dah nampak cahaya lampu si comel
en.syah sudah maii =)


tata titi tutu lala ~



notacikain **, esok en.syah sudah mau pulang..sekejapnya masa berlalu..lepas ni dah start keje 24jam..lagi lah susah nak balik..harap2 sangat bulan satu nanti cuti pakcik tu diluluskan..kalo tak..tak berjalan majlis..haha

18 comments:

Ogy said...

alohh shomelnyaaaa adik manisss nih...hehe

E K A said...

alor...comelnya ain...cute tul adik akak

diana said...

oh..
nak kawen ye???
tahniah..

*luv Syahnia* said...

MAMA OGY **,

hihihi budak takde keje
camtu lah jadinya kak ;P

*luv Syahnia* said...

KAK EKA **,

akak pun cute miut
comel loteh gak ;D

*luv Syahnia* said...

KAK DIANA **,

ishhh blum lagi lah dear ;P

FyZa said...

ehem baju melayu utk dot dot dot ye..
comeyy sgt kamu taw..senyum bahagia ye..;)

*luv Syahnia* said...

FYZA **,

pmpuan dan dot..dot..hehe
tq cik fyza cyg =)

anis hamzah said...

comelnye die.. salam kenal juge ye..
keep in tac ! ;)

Pencacai Alim said...

keje 24 jam tuh..

*luv Syahnia* said...

ANIS HAMZAH **,

tq sis ;P
_____________________________________

ALIM **,

24 jam pastu cuti..hehe

Aina Fadzila said...

eh kita belajar kat UiTM shah alam. nnt boleh la jumpa2. :p keje rajin2 ea?

salam perkenalan di sini pula :)

aibaks said...

majlis? uih..syah nak tawen ker? hehe

rizaros said...

olor comeynyer peace tu.. hehehee.. :) akk pun comey sgt... mmg boring sgt menunggu ...:P

*luv Syahnia* said...

AINA **,

ohhh yeker dear..
dkat lah..insyallah ada rezki
kita jmpa k.. =)

*luv Syahnia* said...

AIBAKS **,

en.syah tu dah gatal nak kawen..hihi
tak lah..majlis lain

*luv Syahnia* said...

RIZAROS **,

hihi tq dik..
sbr yea..doa byk2 ;P

cha said...

comelnya dia...
majlis apakah itu? haha...
mcm dah lama tak datang sini... hihi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...