Thursday, 11 November 2010

~ KoMpUTeR PuNyA PaSaL ~

SaLaM KhAmIs

Ayoyo...mood terbantut nak berblog =(
keadaan komputer tidak mengizinkan
sedang menjalani pembersihan virus-virus cinta
dan ditempatkan di unit ICU ICT

from mr.google

janji 1 hari siap..skang sudah 3 hari
janji sekadar janji manis semata..

cik ain membuat kerja tanpa menggunakan komputer
mati akal dibuatnya..boringggg!!!
yang penting tidak dapat berblogwalking 
rindu..teringat2 je semua dunia blog
wahai kaum ICT korang kene paham
saya ni blogger tegar..yeke???

akan kembali aktif berblog selepas komputer sudah sihat
bila???.. 
tak tahu lah akak dik ooiiiii

korang rindu cik ain tak???
yela sapelah cik ain korang suma nak rindu kan.hehe

sangat pentingnya komputer ni kan
bila tiada..baru rasa sayang
bila ada..24 jam ko nak berblog je kan
untuk keje+++ lagi banyak yea
takde can nak kasi rehat
komputer pun tahu nak rehat !!!
kan dah sakit..sape susah...tuan dia jugak



notacikain **, kebetulan teman seofis EL..so, apalagi mengambil peluang untuk menggunakan komputer beliau..mahu membuat kerja yang tertunggak..sambil2 update blog..ahakkksss..bak kata pepatah 'sambil berenang minum air alang2 tu biar sampai kembung'..betul ker??? ;P

13 comments:

LyNn HaMzAh said...

kesiannya kat ain...x per...nanti bila PC dah pulih kembali berblogging yer...

*luv Syahnia* said...

KAK LYYN **,

cian kan..
bila lah pc nak elok ni ;P

syida said...

eleh.. kerja2 tertunggak ke blog2 tertunggak.. ;p

cha said...

pc tu jd camtu sbb ain byk adap blog kot. pc tu kn tuk buat kerja opis, ngeee...

*luv Syahnia* said...

KAK SYIDA **,

heeppppp..
tak mau tlg die g lah
camni..huhu

*luv Syahnia* said...

KAK CH@ **,

agaknya lah kot kak..hehe
tp pc kat ofis dah
btrun2 gnerasinya..:P

Zezebel said...

sabar ye, Harap-harap pc cepat ok..

Farah-Izzaty said...

oh... saya rindu.. rindu.. rindu.. hehhehe..

syida said...

tak baik lagi ke pc nye tu? lama kan main..

Pencacai Alim said...

buat tocang rambut org tu..

FyZa said...

huhu besala kdg2 klu tenet wat mslh.rasa cm nkhempuk2 ja komp 2..hhehe..nti dah ok dtg la jenguk fyza..miss u..;)

*luv Syahnia* said...

ZEZEBEL **,

tq dear ;P

__________________________________

FARAH **,

oh kamu rindu ngan saper tu..hehe

___________________________________

KAK SYIDA **,

ok dah..ni pun ada prob ckit g

*luv Syahnia* said...

ALIM **,

rmbut pndek camne nk buat tocang ;P

_____________________________________

FYZA **,

yuupp ok dah
taw takpe..rasa cam nk
pnjam com kwn sbelah je..
sabo2 ;P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...