Monday, 3 January 2011

Lelaki minat lelaki !!! apa kes???

Happy New Year!!! dan selamat kembali ke sekolah adik-adik!!! cepat betul masa berlalu kan..sudah 2011..umo sudah bertambah..tidak..tidak..cuba untuk terima hakikat..huhu azam cik ain..??? banyak lagi azam tahun lepas tak tercapai..so nak capaikan tahun ni ; )

korang baca  tajuk pun dah seram kuku2 lebam kan..apa ntah lagik kalo korang akan hadapi situasi itu..rasa pelik..janggal..tak patut..geli pun ada..terus je kuar ayat ni dari mulot TTttooLLoonGGG lah!!!!!



biasalah kalo peminat laki jadikan artis laki idola dia..tapi kalo pakwe saya ko nak minat!!! apa kejadahnya..pakwe saya bukan artis..pelakon atau pemain bola sepak terkenal tawww..cuma seorang insan biasa saja..ececehhh


malam tadi..en.syah call ain..bagitahu  kawan laki skola dulu ada call tanya khabar borak2..sampailah keluar soalan bila ko dengan ain nak kawen???..en.syah cakaplah p lah tanya dia kat fb..korang nak taw apa budak tu cakap..ala seganlah nak tanya ain sebab aku kan peminat bf die (peminat en.syah)..ain dengar terus rasa cam issshhhh takkan dia cakap camtu..tolonglah..masih banyak lagi kaum hawa cun melecun kat dunia ni ko nak minat..huhu




 saya pun ada peminat tawww!!! 
seganlah nak tunjuk kat korang



janji jangan gelakkan.. ; )




l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
V


kan dah cakap jangan gelakkan..cumel kan..kan



dan lagi satu kes yang paling tak boleh bla siap ofismate gtaw kat en.syah nasib baik ko laki..kalo ko pompuan ak dah ngorat!!!...hahaha kelakar pun ada..meh cayunkkk kita tolong makeupkan awak..mesti lagi ramai yang minat kat awak..hehe kejam taw awek dia ni..hehe



mungkin diorang minat dari segi pribadi en.syah yang cool..susah nak tengok dia marah atau tunjuk perasaan kot..korang nak taw camne plak ain minat kat en.syah??? gempakkkk eceh cam luahan hati gf khairul fahmi plak..hehe






notahatiain : cuti 3 hari memang tak dok diam kat umah..keluar mencari barang..lotih..letih..tired..tu je mampu diungkap..hooreeyyyy en.syah balik jumaat ni..ni lah paling lama kami tak bersua..PJJ ha sampai bile tak tahu lah..berdoa dan berdoa..

10 comments:

E K A said...

hah.. tgk tajuk entry menyeramkan... :)
pandai dia yer... ain...sabar ye,ada rezeki pas kawen nanti dapat la dok sama.seksa kan berjauhan dgn org yg kita syg

*luv Syahnia* said...

KAK EKA **,

gempak smpena thn baru..hehe
tu lah kak..
nak kne tggu cnfrm lg 2thn
tak tntu lg dpt tkar ke tak..

seksa tp bila bjauhan rindu
bile jmpa cam baru2 couple je..hehe

merahitujambu said...

biar apa pn org nk ckp janji bf kamo th apa ada kt kamo eh

*luv Syahnia* said...

MERAHITUJAMBU **,

yuuuppp btl tu dear..
hrp tak byk dugaan dlm
alm ptunangan nanti ;P

Norsyakiela said...

hehehehehe,gempak la tajuk entry nie,hehehe

d_tieah said...

Aiyooo..
Mmg tak heran lah ain..
Skrg ni ramai sgt laki yg nmpk macho tp pdhal hati dia lembik..
Suka kat laki jugak..

nik rosmawati said...

akak ade kwn yg mcm tu.gay boy.geli tau tgk diorang ni.

nik rosmawati said...

akak ade kwn yg mcm tu.gay boy.geli tau tgk diorang ni.

*luv Syahnia* said...

KAK KIELA **,

haha mau bikin panazzz je..ihikihik

___________________________________

D_TIEAH **,

kan..kann..
tp ni dia mmg suke kwn ngan pmpuan
tp mnat laki..aiiyyoooo

___________________________________

KAK NIK **,

byk pmpuan kan..
mnta kat laki gak..
jaohkn lahhh

shininghepiness=) said...

selamat bertunang dear~**muah2....best geethooo~**

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...