Wednesday, 12 January 2011

BaiK-baik menjadi tunangan org... ; )

Salam suma..cik ain kembali disini setelah merehatkan badan..adehhhh dah macam wat kenduri kawen plak rasanya..hehe..alhamdulillah majlis pertunangan ain dan en.syah berjalan lancar tanpa kesulitan..adat orang jawe kalo tak meriah tak sah..hehe gambar dalam kamera ain ada seciput je yang giler banyak posing tunggu pic dari OP yea..sebulan lagi katanye..berjanggut nak tunggu tu bang ;)



meh kita tengok pic yea ;P


masa ni posing2 sebelum rombongan pihak laki sampai..



saat disarungkan cincin oleh mak en.syah sendiri..
alhamdulillah..sah menjadi tunangan orang..hehe ; )



notacikain : cukup ni dulu yea..banyak cik ain nak story kat korang ni sebelum..semasa n selepas majlis..apa pun cik ain sangat berpuas hati dengan pelamin buatan sendiri tu..hehe

13 comments:

d_tieah said...

Semoga berbahagia ye..
Hehe..
Dan moga2 berkekalan hbgn tu smpai ke akhir hayat..
Insya Allah.. :)

*luv Syahnia* said...

D_TIEAH **,

teme kasih kamu..
aminnnn hendaknya ;)

Cik Shiqa said...

wah.. tahniah.. dah sama status kita skang ea.hehe smoga cepat kawen :)

ch@ said...

terus akak datang terjah. padanla lama tak jengah blog.

TAHNiAH sayang sudah menjadi tunangan orang. adik2 akak dah naik pangkat.

kena ingat, bukan lesen utk menjadikan yg haram kpd yg halal selagi belum akad nikah. darah muda dan manis, kena jaga diri dan banyak bersabar.

Sebab alam pertunangan ni cabarannya lebih hebat dari masa bercinta. Haaa nasihat kakak kpd adik-adik. ;)

*luv Syahnia* said...

CIK SHIQA **,

tq kak shiqa..
tu lah boleh bt club ni..hehe
lg sthun..insyallah..
kak shiqa pun cpt2 ;P

*luv Syahnia* said...

KAK CH@ **,

dtg jugak akhirnye..hehe
dah nk majuk tawww

yupppp sis..ain ingt pesanan akk tu
fuuhhh byk amanat ni..
trus masuk lam pale
ingt psanan akak smpai
kawen t ;)

thanksss dear..
cayunkkk akak..untung dpt kakak cm akk..byk nasihat bguna :P
maklumlah drh muda..hehe

Norsyakiela said...

semoga berbahagia ye ain...tahniah,dh selamat jd tunangan org... =))

E K A said...

congratz adik cayang...u look soOooOOOOooo gojes dear.baik2 ye dah jadi tunang en syah

*luv Syahnia* said...

KAK KIELA **,

thankss kak.. ;)

_____________________________________

KAK EKA **,

TQ akak ku cyg ;P
insyallah akn mjd yg lbh baik..

LyNn HaMzAh said...

syukur alhamdulillah...nanti majlis kenduri kawen jemput kak lynn sekeluarga yer...

*luv Syahnia* said...

KAK LYNN **,

aminnnn...yupp msti jmput
jgn akk tak dtg plak ;P

shininghepiness=) said...

congrates my dear~** u bertunang xbtau fafau pon...uhuk2..ceddey

Hanna said...

1st of all..tahniah yeasb da slmt jd tunangan org...rsa cmner cik ain saat disarungkan cincin pertunangan di jari??huhu...

last but not least...smga bhgia & kekal ke jinjang pelamin & kekal selamanya yea..

waa...pjg skali comment hanna...sowwy yea..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...