Thursday, 23 February 2012

Syahnia Pre-Wedding

Harini cik ain nak citer pasal Pre Wedding yang dibuat pada hujung bulan Januari lepas..memang dah rancang lama tapi suma bergantung pada kelulusan coti en.tunang..nasib baik dapat balik coti kalo tak cik ain mau majuk nanges guling-guling..bole? uwahuwahh cik ain pun coti sebab buat hari isnin tengah takde orang kalau buat hujung minggu gerenti jadi tontonan umum..malu ai ;)

Jom cuci mata tengok pic cik ain yang tak berapa nak berposing yea..plus en.tunang yang pemalu nak bergambar >__<

Tema : Ala-ala taman bersama belon (tajuk ini sesuai kot..hihi)
Lokasi : Shah Alam


 Since 1
Berteduh di pohon nan sebatang..


Since 2
Bermain dengan belon


Since 3
Jeling-jeling cinta ^__^  
gigih siapkan  LOVE & I❤U tengah memalam 


 Since 4
Gaya bebas!
Ini adalah pic candit yea..tu yang gelak terlebih


Since 5
Main cak cak bahhh..hihi


 Since 6
Guling-guling atas titian kasih..cewahhh -__<


Since Terakhir
Mokhsin..tapi abg kameraman cakap gaya mokhsan!  haha ;)


Nota Syahnia : psstt susah juga jadi PA bos erkk kene pandai curi-curi masa nak berupdate..sape kata jadi PA tak busy taw! huhu

13 comments:

cik enul said...

chantek, menarik, mmg da boommm!!!!
hehhe..
suka since akhir tuh..!smart....

nabilah_2908 said...

sweet couple....cantiknya kamu...!! :)

Aeen said...

sweeet giler ar gmbr ain.....i likee..:D

Dawia.Honeyputri said...

ain syg.. cantik pre wedding ! :)
merah hitam



;)

mAzNiAtuL aDaWIAH said...

cool.. so sweet..

fae jamal said...

cantik menarik tertarik ! :D

anisalya said...

sweetnya. merah menyala gitu.

lieynanilaz said...

cantik2 gambar...

ADEEYA said...

Sooo cute :D hehehe red is hot :D

ILA HonEyBuNNy said...

sangat2 cantik....

suka la..nanti nak buat jugak la cmne..ehheheh

sahromnasrudin said...

mmg cantik ahh..kaler merah yg kalian pakai nie membuatkan ia sgt2 menyerlah tau

ain nadzirah said...

cantik and sweet sgtt!!

lame nye x melawat blog nie...:)

♥ dak pink said...

Ain,

Nak tanya, awak beli belon tu kat mana?

Riview pasal belon plsss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...