Monday, 20 February 2012

Watikah Raja Sehari :: AIN & SYAHIR :: 4 MAC 2012

Aiisshh banyak betul kerja kat ofis skang..nak ngeluh je rasanya..masa-masa camgini memang takde mood dah nak buat kerja..pikir pasal persiapan je..huhu jasad kat ofis jiwa di rumah,bole? >__<

Sambil tu sibuk dok buat edaran kad kawen..oleh itu dengan rasminya cik ain nak jemput kawan2 blogger juga..boleh jumpa kawan2 buat kali pertama kalau sebelum ni tengok gambar je kan..hihi ;))


Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh,

Semarak kasih, jalinan budi, undangan diberi seikhlas hati,

dengan penuh kesyukuran saya SITI NURAIN BINTI KAMARUDIN
bersama pasangan MUHAMMAD SYAHIR BIN ISMAIL

mempersilakan ke Majlis Perkahwinan Raja Sehari kami pada:

3 MAC 2012 (SABTU)
Majlis Berinai : 9.00 PM

4 MAC 2012 (AHAD)
Majlis Persandingan : 2.00 PM
 
Jamuan Makan : 10.00 AM - 4.00 PM

Bertempat di  
BATU 25 1/2, KAMPUNG ASSAM JAWA,
45700 BUKIT ROTAN, KUALA SELANGOR,
SELANGOR DARUL EHSAN.


Semoga kehadiran para hadirin akan menyerikan lagi majlis kami dan diberkati Allah S.W.T.

untuk penghantaran kad jemputan perkahwinan sila emelkan nama dan alamat rumah di

 putri_gurlz@yahoo.com 

insyallah kad kawen akan tiba di pintu rumah kekawan dengan sepantas kilat..
mintak tolong abang posmen hantarkan..hihi ;))

9 comments:

FirZie83 said...

tahniah dik..akak sure x dpt dtg sbb akak da di sabah ;p...apapun...akak doakan semoga perkahwinan nanti berkekalan hingga ke akhir hayat ya...aminnnnnnn

Aeen said...

tahniah ain...bakal bergelar puan minggu depan....:D

Masya said...

sweetnya.. ni mesti pict pra-weddingkan.. tahniah yer...

Anis_Apis said...

congrats ain :)

sahromnasrudin said...

assalamualaikum

tahniah ya!! kami doakan semoga majlis berjalan lancar, meriah dan dirahmati Allah SWT

erin moshimoshi said...

hye sayang ...

congratee

nabilah_2908 said...

uish,,menghitung hari je ni...

tahniah Ain.... :)

Lynn Hamzah said...

salam...dah lama kak lynn x berkunjung ke sini...dah nak kawen dah ain...akak doakan ain bahagia bersama suami tercinta yer...

ILA HonEyBuNNy said...

ala...kalau ila balik rumah nenek..mesti boleh pergi....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...