Friday, 15 November 2013

DEMAM ;(

Pagi ni datang ofis dengan kepala masih sakit n selsema..mujur walau masih tak sihat, gigih jugak takmo ambil MC..huhu malam semalam memang ain langsung takboleh bangun, demam teruk..kembar berdua, mak ain yang tolong jagakan 1 malam, tidur,susu suma dengan nenek..ain terbaring atas katil..betul2 tak larat sangat rasanya ;( makan ubat, esok pagi..alhamdulillah..boleh bangun bersiap ke office..kerja kuat betul ko ain kan..heee

4 hari lepas, adik start demam..bagi makan ubat, baik demamnya..lepastu berjangkit plak kat kakak..ain memang dah agak kalau sorang dah start demam or selsema..mesti lagi sorang akan ikut sekali demam atau selsema, dah nama kembar yea! bila si kembar dah baik, kelmarin ain plak ikut demam..takpelah ain demam, ambil demam anak pun takpe janji anak-anak sihat, cergas, aktif bermain..kalau tak sihat risau sangat rasanya..kalau asyik merengek, menangis, takmo makan, muntah2..mak mana yang tak bimbangkan? 



kalau dah sihat..camginilah hobinya
setia bersama berdua
anak happy, mak pun happy ;))




Nota Syahnia : Lagi 2 hari, kembar mama nak masuk 11 bulan..ke klinik, Doc cakap "demam nak berubah bulan atau tambah akal ni yea"..memang sekarang dah macam2 akal baru diorang ni taw..mama geleng kepala je..hehe

2 comments:

Mrs Najib said...

twin wan pun sama demam xserentak juga..bile dorang demam cpt2 balik umh umi sbb manje nk dukong ajoo

Masya said...

geramnya tgk mereka berdua ni tau... musim anak² demam agaknya .. sana sini update demam.. kami pun baru nak sihat....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...