Monday, 20 January 2014

Melawat papa kembar di Teganu : Masjid Kristal

Bersambung dari Part 1..kalau en.hubby kerja, ain anak beranak hanya dirumah membuat kerja-kerja rumah dan sediakan makanan untuk suami..seronok sebenarnya jadi surirumah ni kan? disamping menjalankan tanggungjawab boleh dapat pahala jika ikhlas melakukanya ;))..tapi kalau nak berjalan haruslah tunggu suami balik kerja atau off day..


Siap-siap nak sambung berjalan, hubby off..so berjalan 1 hari lah gamaknya
Dalam kereta suma nak dok ngan mama jugak..ayooo fengsan mama -__-"


Sejak kahwin, datang ke teganu memang tak sah kalau tak datang ke Masjid Kristal  ni..dulu bawa kembar masa baby..skang bawa diorang dah pandai berjalan..kerja makpaknya asyiklah dok mengejar diorang sorang 1..nak ajak bergambar pun kene gaduh ngan anak taw..haha sabo jelah!




me bsama ank2 n ank buah..
anak2 buah ain memang lg beso dari makcunyer..



Sebenarnya takut nak lepaskan kembar berjalan kat sini..
kalau diterjunya dalam sungai..tak haru makpaknya? O_o



Budak baru dapat kaki..memang tak reti penat..
berjalan sokmo..makpak yg letih ngejo!




Nak bergambar pun kene nangis dulu ke anak oiii..anak2 takmo layan mama bergambar 
sentap mama taw! -__-



Akhirnya..pun boleh lah nak camgini pun..mak redha..huhu ;))




Nota Syahnia : Bersambung lagi lah yea..banyak keje plak nak buat kat ofis ni..ngehh

1 comment:

nurfadilah suardi said...

hepi belated besday twins. semoga jadi anak yang solehah dan membanggakan kedua ibu bapa. semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...