Monday, 5 October 2015

Kenduri Kahwin Sepupu

Selamat pagi! mula-mula kita doalah moga cepat-cepat hilang jerebu ni yea..nak buat aktiviti luar pun jadi terbantut sebab sangat tak sihat untuk keluarga, apa ntah lagi untuk budak kecil..huhu tapi sabtu ahad semalam terpaksa juga bawa anak-anak keluar rumah sebab ada kenduri kahwin sepupu..majlis perkahwinan pertama pak mak saudara, harus lah datang kan! ;) sila lah bernafas sekejap gunakan insang ye anak-anak -__-" haha

Paling sedih en.suami takde semalam, kene outstation ke Melaka tapi sanggup balik sabtu tengahari dan malam sabtunya balik semula ke Melaka semata untuk hadir kenduri majlis kahwin ni..sayang kamu lebih en.suami taw >__< hari ahad terpaksa relakan en.suami bertugas kembali..sobsob..dengan ini si isteri kene lah jaga 3 heroin sesorang..ala ramai je anak saudara sepupu sepapat yang sukarela nak jaga 3 dak kecik tu pun..mak je emosi lebih! ppffttt lagipun tak dapat nak merewang sangat sibuk jaga anak sendiri je..huhu


 Dari kiri: Qairina, Mama, Qaira, Qaireen
papa tengok dari dlm hp je yea


Qaira & Zikri
Kami sepupu..lahir sama tahun, beza 2 bulan
 tapi tengok saiz badan cam kembar tak seiras..hihi


Tahniah Yan & Naz
cepat-cept dapat baby taw!
ggrrr

Ain pun sampai lambat dalam kul 11.30 pagi, nasib Qairina ikut nenek dulu, so ain kat rumah siapkan Qaireen n Qaira, itu pun dah hura-hara..si kecik tu kalau dah bersiap nampak mak nya pakai cecantik, pakai tudung selagi tak masuk kereta selagi tu lah dia merengek..kaki jalan betul!


Bersama dengan kakak-kakak sepupu
ini semua pantang nampak kamera..haha


Kami lagi..hehe


Anak buah lagi besar dari maksu nya -__- 


Nasib baik anak-anak sangat berdikari, ngamuk sikit-sikit je masa nak tidur
yang lain nya banyak main sendiri, Qaira plak bergilir sedara nak dukung
sempat lah mak berselpie..hehe

 
Bersama mak n abah ain ;))


Akhir sekali, bergambar dengan mak pak pengantin,
yang pak saudara tu, adik lelaki kepada abah ain..
 pengantin masa ni pergi outdoor kat pantai
pengantin tengah feeling-feeling bahagia...hihi




Nota Syahnia : Tahun depan pun banyak lagi majlis kahwin saudara kene join..hehe musim saudara mara berkahwin ;))

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...