Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday 3 March 2016

Ulangtahun Perkahwinan ke-4

Syukur..usia tempoh perkahwinan yang genap ke-4 tahun pada harini..pejam celik pejam celik tuptup dah 4 tahun..lagi 1 tahun cukup 5 tahun lepas fasa alam pertama perkahwinan..

Fasa 1, 1 – 5 tahun pertama perkahwinan
"Tempoh mengenali pasangan bila sudah duduk sebumbung. Pada masa inilah paling banyak dugaan antaranya sukar  faham sikap pasangan, masalah kewangan, mentua, anak kecil dan banyak lagi. Dalam fasa ini perlu banyak toleransi, berbincang dan paling penting sabar."

Betul apa yang dinyatakan sifat-sifat berumahtangga pada fasa pertama ni..yang penting cara pasangan tu sendiri bagaimana cara untuk mengawal sesuatu keadaan yang sedang terjadi? dan bagaimana cara penyelesianya? bukan dengan cara cepat melenting atau terlalu ikut mengikut emosi..peace ;)

Gambar kenangan kawen yang akan ditatapi sampai ke anak cucu cicit ;D
3.3.2012 - 3.3.2016



Nota Syahnia : Kadang-kadang pahit, kadang-kadang manis itu biasa..tapi biarkan manis itu lebih banyak dari pahit ye..nasihat ahkak yang baru 4 tahun kahwin ni..hehe

4 comments:

Aeen said...

happy 4th anniversary ain...semoga berkekalan hingga ke akhir hayat..:D

Masya said...

moga kekal hingga jannah.. ain amin....

Unknown said...

Congratulations! semoga semakin shakinah :)

Download film bluray

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...