Friday, 12 May 2017

Kelahiran Anak Ke-4

Assalammualaikum dunia!

Sekian lamanya tak berblogging..tuptup harini ahkak muncul balik dan terasa jari jemari seperti kaku untuk membina ayat..apakah? hehe

Alhamdulillah syukur kepada Allah..ain dah selamat melahirkan anak ke-4 iaitu seorang hang jebat selaku hero mama yang telah digendong dalam perut selama 40 minggu 6 hari! baby overdue taw ;)

Baby overdue mama ;)

Due date 24 April 2017..tapi baby nak pilih tarikh lebih cantik iaitu 1 Mei 2017 baru nak keluar itu pun secara paksa masuk ubat (induce)..lepasni setiap tahun sambut birthday seluruh 1 Malaysia cuti meraikan sebab cuti umum hari pekerja kan..huhu

Cerita pengalaman bersalin akan diupdate kemudian hari yea..sebab nak ingat balik saat2 getir dan trauma masa nak keluarkan jebat sorang ni..terus rasa cukup lah taknak beranak lagi dahh!!! haha

fresh dari perut mama!

Baby Boy, 1 Mei 2017, Normal, 
3.4 kg, 02.02 am
Hospital Sungai Buloh, Selangor


OK cukup setakat ini..nak sambung rehat untuk hari ke-12 berpantang..cepatlah 44 hari..huhu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...