Thursday, 22 July 2010

~ MuD HePpy n HePpy ~

Pagi tadi uruskan pindahmilik tanah abah
selesai sudah segalanya..
dari awal sampai akhir ain yang 
dipertanggungjawabkan untuk 
menguruskan segala urusan tersebut...
penat lelah usaha keras akhirnya...berbaloi-baloi jugak
kisah 8 tahun yang lepas akan dihapuskan
tiada makna lagi untuk dikenang...

 takut sangat kejadian tu akan berulang kembali
tapi dengan semangat dan doa kami sekeluarga
segala urusan semua berjalan dengan 
lancar tanpa sebarang kesulitan..aminnnn

mud ain adalah sangat-sangat heppy...
heppy dan heppy!!!!

terlebih lah plak..huhu



notacikain : bangga bila kita jadi anak harapan keluarga..jangan mengeluh bila kita diharapkan..
semua tu mengajar kita erti kesabaran dan dapat mematangkan lagi diri kita...
untuk menghadapi hari-hari yang mendatang..sayang untuk kedua insan..mak dan abah...

2 comments:

ch@ said...

fuiyooo TAHNiAH buat Ain, bg kat akak tu, mau akak meraung² tak tau mana nak mula :D

*luv Syahnia* said...

tq kak *__*
memang mcm2 proses nak wat kak
rase nk mraung pun ada..
tp takpe dpt blajo lg ilmu baru..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...