Wednesday, 28 July 2010

~ TeMaN SeOFiS ~

Sementara nak tunggu pukul 5pm ni..ada n3 untuk dikongsi
kejadian ni telah lama pun berlalu tapi baru dapat pic semalam
 nak jugak tempek kat sini

sempena bacaan yasin kat ofis
kebetulan bos ain (en.yus) bawa kamera
suruh amik pic guna kamera dia
meh layan...

*
*
*
*

amboiiiii...pantang nampak kamera..harap maklum  ^__^

 kak fara,kak farahiyah,cc n cik ain
 cc yang kerelaan dalam keterpaksaan..camne tu???
cc taknak kiteorg paksa2 gak suh bergambar..

 
kak yana n cik ain
kat pintu boleh jadi port bergambar okeyy..1 idea yang bagus!!!
tengok lah hasilnya..
tadi ada majlis perpisahan kak yana 
~~> akan bertukar ke seksyen lain tapi masih lagi dibawah unit yang sama
sangat sedeyyy  : (

mulanya dekat bilik mesyuarat..bertukar ke surau
peace untuk kamu kak norm

abaikan latar belakang yang menyemakan mata anda memandang

sang jejaka sebelah kiri tu lah bos ain
muda lagi baru 25 thn..masih bujang..sangat sporting n manja..huhu
bacaan yasin pun dimulakan

dari surau beralih arah ke tempat makan

ya ampun..lapar lah plak..grrrr
ni lah diantara insan2 yang tercepat serbu segala makanan

sasaran utama ditujukan kpd 2 si suami yang dibelakang
cik ain tumpang peace je tanda makan dalam keamanan..ha aci tak???

perot pun sudah konyang..harus kembali membuat keje memasing yea..lalala~
sekian....



notacikain : cepatlah pukul 5pm..tak sabar nak drive balik kg nak peluk mak golek2 tido sebelah mak malam ni..dah beso pun tido ngan mak ke???..bukan2,mak yang mintak tido ngan die..rindu katanya..selama 21thn tak pernah pisah tinggal berasingan camni..wahhhhhh sangat sedihhhh..bukan diminta tapi keadaan yang memaksa untuk hidup bersendiri ditengah bandar ni..makkkkk tunggu kepulangan anakmu ini..
perasaan ~~> kunun cam 10thn tak balik..huhu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...