Monday, 30 August 2010

~ AwArD Ke-3 ~

Yahuuuu dibulan mulia ini
cik ain telah dianugerahkan
sebagai

*
*
*
*

friendly blogger

ya kah??? cik ain friendly blogger..
iye kot..hehehe
apa2 pun thanks sesangat untuk tuan pemberi award ni
puan eka..cayang akak..muahhh
walau baru kenal dalam dunia maya
tapi akak rajin melawat ain disini..
harap sangat perkenalan kita tidak akan berakhir sampai bebila
ada rezeki bolehlah kita berjumpa dialam nyata pulak *__*

opssss disertakan soalan rupanya hampir terlupa wahai puan eka..hihihi
harus jawab nanti kene cubit..aduiiiiii ;p

1) Nyatakan 7 makanan/minuman kegemaran anda sewaktu berbuka puasa/bersahur
makanan berbuka :

1. laksa ~> fuhhhh boleh tergoda nafsu makan ni..
dalam seminggu mesti 2/3 hari akan berbuka laksa semata..
bermaknanya laksa ni dalam hidup ain..hihihi
2. mee kari/mee jawa/mihun sup ~> segala jenis mee kat bazar suk ni ain dah rasa
sebab tak berselera nak makan nasi time berbuka..alasan kukuh okeyy
3. nasi ayam ~> susah betul nak cari nasi ayam yang betul2 sedap cam buat sendiri 
4. kueh tiaw ~> kueh tiaw my sis memang sodappp 
5. tembikai laici ~> sudah terbayang2 laici yang berenang2 didalam air tembikai
6. kelapa ~> bagus untuk badan..ahaksss
7. lauk pauk ~> hanya makan hujung minggu..mak tolong masakan lauk fvrite cik ain

okeyyy dah cukup 7..LULUS *__*
next.....

2) Berikan kepada 5 orang @ lebih kepada rakan blogger anda.



wahai 5 kakak2 yang disayangi diatas 
sila amik award tanpa segan silunya yea
korang memang bestt..rajin2 komen diblog cik ain ni yea
dussshhh 1 ugutan hahaha
cepat amik nanti tak dapat duit raya..lalala~

5 comments:

iEnA eLiEnA said...

thanks dear
;)

syida said...

tq cik ain..
lebiu beary much la sis.
hehehe..

cha said...

ain suka laksa penang ke, laksa Johor? akak suka laksa penang. eh mrAbi selalu beli air kelapa, akak lbh suka air soya.

*luv Syahnia* said...

to kak syida **,

sama2 dear..
t ada award ain bg lagik yea..
hahaha

*luv Syahnia* said...

to kak ch@ **,

ha samalah kita kak..
ain pun suka laksa peneng..
laksa johor mkn tp kureng cikit *__*

ohhh mrabi pun suka klapa yea..
hehe kat umah akak kene ada kelapa ngan soya lah yea..
baru adil kan..hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...