Monday, 16 August 2010

~ QaSeH SyAhNiA Di MaRaNg, GaNu ~

Bestnya kalo dapat jalan ke ganu..
bukan niat utama untuk melancong tapi hanya mau jumpa cinta hati saya...
lalala~ senyum lebar sampai ke telinga
(*_________________*)


tapi....ha nape perlu ada tapi...
tapi harus tetap ada 
kerna masa untuk kesana adalah tidak mengizinkan
masih belum ada alasan yang kukuh untuk ke sana

okeyyy takpe..cik ain tak kisah
sekurang2nya dia sudi menghantar sesuatu untuk
dihargai dan dia tahu ain suka akan pantai

oleh itu dia telah mengirimkan MMS
-
-
-
-

tanda dia sentiasa mengingatkan cinta hatinya disini
-
-

beserta dengan mesej
"ni abg yang buat sendiri taw..cantek tak???"
|
|
V
so sweet sayang..
^__^...teeettttt sangat suka
terasa mau melompat2 hingga ke awan



notacikain **, lakaran ni dibuat pada 30 julai..baru skang ain publish kat sini..huhuhu

4 comments:

syida said...

ecehcehcehcehh..
kan main lg adik sorg ni..
hehehe..
anyway nice lah..

LyNn HaMzAh said...

wah romantiknya...
hehehehe...

*luv Syahnia* said...

to k.syida **,

ala dah pjj camni lah gamaknya *__*

ha nanti ain suruh watkan
nama akak ngan tuutttt yea..
nak tak????..hehe

*luv Syahnia* said...

to k.lynn **,

hehehe ^__^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...