Thursday, 19 August 2010

~ SuSaH HaTi SaMpAi BerMiMpi ~

Tulunnnnnn...tulunnnnn
apakah itu???
tulun = TOLONG
haisyyy saja nak bagi gempak seyyyy

alkisahnya malam tadi housemate p terawih kat surau bawah
selalu ain join
ntah napa malam tadi rasa pala pening2 lalat
berat plak hati nak p
boleh plak cam tu yea cik ain 
tu lah petandanya  
ececeh dandan lah plak
bila balik dari terawih hanya satu2nya lif yang ok
tidak berfungsi
menapaklah diorang naik tangga
sampai umah masing2 serabai je gamaknya
sambil buat muka seposen..muahaha

malam tadi sampai ke sahur sambung lagi tido
bangun tido ~> mandi ~> solat ~> berdandan segala 
masih lagi hati sangatlah susah
rasa tak dapat bayangkan camana kalo suma lif kuartes ni dah rosak
nak turun naik dari tingkat 16
dibulan puasa gini
aduhaiiiiiii bengkok kaki ni

susah punya hati dok pikir pasal lif
hatiku susah hingga ke mimpi....ngeeggerrrr...
MimPi cik ain turun tangga sorang2..dengan gelap tak berlampu
p keje turun tangga balik keje naik tangga..
dahsyat penangan lif tu yea..amat bermakna untuk cik ain..huhuhu

pagi bukan men awal keluar rumah kunun nak bersedia dari fizikal dan mental 
untuk turun tangga
menuju ke lif dengan setapak demi setapakdengan harapan yang menggunung
berdoa...

sangat saspennn
.
.
1
.
.
2
.
.
3
|
|
V

yahuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!
lif sudah okeyyy
walau hanya 1 lif yang ok dari 3 yang ada
tetap bersyukur
tak perlu turun tangga sudah lepas azab..
hati sudah senang p keje dengan senyuman

senyum lagi sampai ke telinga
(*____________________*)
lalalala~


perhatian disini
mimpi tidak semestinya menjadi kenyataan
jangan biarkan mimpi menyelubungi diri anda !!!!!
~> tapi kadang2 ada jugak mimpi yang membawa petanda...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...