Thursday, 30 September 2010

~ bLa...bLa...bLa... : ( ~

SaLaM KhAmIs

pagi ni masuk ofis awal dari yang sepatutnya
padahal memang hari2 masuk awal pun ;P
sebab nak kejo parking bawah pokok..apakah???

dah berapa hari ain tak buat entry kan???
bukan sombong atau takde story TAPI
minggu ni membuak2 lah keje yang harus disiapkan
tak cukup tangan rasanya 
meh pinjam tangan korang jap!!!

 from mr.google

petang ni plak jadi urusetia untuk taklimat ekonomi
jemputan semua jabatan negeri selangor
nasib baik lah ada kakak2 ofis ni sudi 
memberikan pertolongan amal
teme kasih daun keladi lah ;P
jasamu dikenang dalam doa ku..hihi

dalam kesibukan tu curi2 jugak blogwalking n balas komen 
kekawan semua
rindu taw dengan karier penulisan ni..ececeh :)

oopppssss keje dah datang berlenggang2 kangkung 
*_____*" chawwwww cin chawwwww

2 comments:

aibaks said...

haha.. nak pinjam tangan kasi tolong komen leh la.. klu nak tolong siap kan keje.. hmm... lain kali la jawapnye yerk.. hehe..

pe2 pun.. nia wat la pelan2 keje tuh.. nti siap la..

*luv Syahnia* said...

aibaks **,

tlg komen pun boleylah ;P
takmau tlg wat keje sudah
muahaha

oraitt.tq kamu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...