Monday, 25 October 2010

~ DeMaN KuRa-KuRa..ada ke? ~

SaLaM IsNiN

isninnn oohhh isninnn..alangkah seronoknya jika
ditambah cuti lagi pada harini.. ; )
masa sekolah dulu2 boleh lah
' abahhh..sok taknak sekolah erkk '
ko sambung tidur balik..bila dah puas tido
bangun n ada rasa menyesal plak tak p sekolah..aiiyakkk


malam tadi sedap melayan cite taubat nasuha kat tv3
tiba2 sakit kepala menyerang..suka lah kan ajak berperang tiba2
eemmmm nyampahhh
badan terasa sakit..badan terasa panas sikit..mungkin nak demam
terus masuk bilik ZZZzzzzzz
tanpa makan sebarang ubat esok paginya bangun
dengan segar bugar..ehhh dah tak demam plak
suka kan main2

tadi sebelum waktu rehat badan terasa seperti nak demam
lenguh2..pening kepala..
ZZZZzzzzz sekejap, bangun, solat
n makan panadol rendam
tiba2 hilang plak sakit kepala n sengal2 ubi badan ni
issshhhhh main2 lagi kan

from mr.google

selalu rasa camni...jap rasa nak demam..
lepas tu sihat balik..kang nak demam lagi
pas tu tak jadi..
senang cakap diserang demam kura2..atau demam main2
korang pernah dengar atau mengalaminya tak???
jangan tanya dengan doc taww
 kalo nak mintak obat demam takpe ;p
ni gelaran hanya sekadar dikampung2 sahaja

mau korang kene gelak dengan doc tu nanti
jangan coba2 untuk mempersalahkan cik ain
..saman korang nanti..nnggeee



notacikain **, adakah ini menunjukkan antibodi cik ain kuat dapat menahan virus dari terus menjangkit dan seterusnya menewaskan tubuh badan sehingga terpaksa mc..bersyukurlah kita dengan kesihatan yang dikurniakan..minggu ni en.syah balik kampung..yahuuuuuuu..tepuk2 bintang..terus badan jadi sihat..semangat taww nak berdating..hehe ;D

8 comments:

diana said...

pernah jugak kena..
biasanye sebab badan terlalu penat..
bangun tidur je ok la..

khaifaiz said...

cik ain kene pergi bersenam.. lemak dah naik satu badan tu.. hikhikhik

*luv Syahnia* said...

KAK DIANA **,

betul lah tu kak
mybe bdn terasa penat sgt
gara2 keje tlebih..hehehe

*luv Syahnia* said...

KHAIFAIZ **,

hahaha harus bjog
lpas ni..
kasi kuar peluh byk2 ;P

Pencacai Alim said...

demam kura2..owh...

*luv Syahnia* said...

PENCACAI ALIM **,

demam labu labi pun boley ;P

cha said...

itu bukan demam kura², tapiii demam ngada². hahha...

*luv Syahnia* said...

KAK CH@ **,

demam tu yg ngada2 kan..
ain ok2 je kan..kann ;P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...