Friday, 22 October 2010

~ TaKdE KeJe..kita jawab tag yea =) ~

Berhutang lama suda tag ni taw
kalau buah mangga tu dah jadi jeruk kalau diperam 
jawab tag sambil makan jeruk mangga..sedapppp jugak kan
tiba2 teringat jeruk kedondong yang mak buat
sedappppnnyyeeee..walau cik ain bukan hantu jeruk :P

mari2 jawab tag sambil menyanyi
senang hati ko budak kecik ni..hehe

kali ni telah ditag oleh cik eina lagik
suka dia tag2 ain..syahnia chumel katanya..pasan!!!


1. Apa benda paling penting dalam hidup korang?

= sudah tentu mak n abahhh..anak manja ko ; )
family --> penghibur hati...en.syah --> si jantung hati

2. Benda terakhir yang korang beli guna duit korang?

= sikat rambut
cediihhhh sikat mak belikan dah hilang tidak ditemui =(

3. Di manakah tempat korang akan langsungkan 
perkahwinan korang dan apakah temanya nanti?

= sudah tentu kat rumah mak..penduduk kampung
bersedia memberi bantuan bak kata orang jawa REWANG
tak perlu bayaran..free tawww

tema : merah gold sebab cik ain memang suka bebenor warna merah
nampak menyerlah gitu..ceeewaaahhh ;P

4. Adakah korang sedang bercinta sekarang?

= laju je jawab YEA

5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?

= insyallah..dengan izin Allah..akan sampai akhir hayat

6. Dimanakah korang selalu jumpa kekasih korang?

= dirumah..fisrt, en.syah akan jumpa mak dulu mintak izin
lepas tu baru keluar jalan2 makan angin
oowwhhh rindukan saat2 itu : )

7. Novel/buku/majalah terakhir yang dibeli?
= majalah pengantin
kakak paksa suruh beli nak tengok gubahan hantaran katanya

8. Apakah nama penuh korang?

= Siti Nurain Binti Kamarudin

9. Antara mak dan ayah, mana korang lebih mesra?

= dua2 pun mesraaaa..selalu share2 masalah ngan mak n kongsi2 cite
abah plak tolong picitkan kepala bila cik ain demam

10. Namakan orang yang betul-betul korang nak jumpa dalam hidup korang?

= Heliza Helmi..suka tengok dia..comeyyyy habis

11. Adakah korang basuh baju korang sendiri?

= dulu masa berulang dari shah alam <--> kuala selangor
mak yang tolong basuhkan baju
tak suruhh mak yang nak basuhkan jugak :P
skang bila dah duk shah alam..wajibbb ko basuh sendiri

12. Dimanakah tempat yang betul-betul korang nak pergi?

= kuala terengganu..sebabbb..biarlah rahsia
..hehe

13. Pilih salah satu, peluk atau cium?

= nak dua2 boleyyy!!!

14. Beritahu 3 benda tentang orang yang tag..

= hatinya sudah dimiliki..awass kamu kalo cuba2 untuk mengorat beliau
pandai makeup n bergaya..sweett n canteeqqq je tengok
peminat pelakon cilik Mia Sara Nasuha

15. 5 benda yang paling disayangi dalam hidup

si comel
hp sony ericcsons molek
kamera merah menyala
komputer diofis
barang makeup

16. Lagu yang paling suka dan selalu dengar

lagu kekanda adinda yang dinyanyikan oleh Atilia & ???
aduii tak ingat la
siap jd ringtones lagik

17. Bila tarikh lahir dan kat mana korang sambut tahun lepas?

= 24 November...seingat ain kat rumah..family buatkan makan2
tahun ni ???? eh soalan untuk tahun lepas je kan ;)

18. 5 rakan blogger yang korang nak tag :

KaK SyIda
Kak EkIn
TiEaH
KaK FaFaU


kali ni cik ain pilih suma yang masih anak dara lagik
sebab tag ni sesuai untuk korang..apa lagikk
cepat kutip tag..nanti cik ain ronda tengok yea =)

10 comments:

cha said...

terengganu? haha macam akak tau je. kuikuikui.

*luv Syahnia* said...

KAK CH@ **,

sssyyhhhhhhh diam2
jgn bgtahu org tawww ;P

LyNn HaMzAh said...

rajinnya ain jawab tag...kak lynn nie kalau ada masa baru la sempat nak menjawab tag...huhuhuhu...

*luv Syahnia* said...

KAK LYNN **,

ala kak ni pun sudah bhari2
baru nak jwb..hehe
bgntung pd thap krajinan dear ;P

rizaros said...

macam mana nak taq nama ni yer??
leh ajar x??
heheehh

shininghepiness=) said...

wut2.....suke sgt strawberri celup cokelat akak ni.......suke3////...tq dear hunnn...ommo~~ottoke2

kak fafau di tag??sgt suker ain comelot!!...tq2....muah2.....tetiba nmpk psl basuh baju...ouh...freaky...hehe

d_tieah said...

Ini tag nye ye..
Thanx..
Mlm karang kot buat..
Alaaaaa, yg duet dgn Atilia tu kalo x silap Monoloq nm dia..
A'ah best lagu tu..
Sempoi..

*luv Syahnia* said...

RIZAROS **,

maksud kamu dikk
link kn almt url tu ke??

dalam ruang catatan
kamu highlght nama org tu
n kamu click pautan
dan akan kluar tetingkap baru
n kamu masukkan alamt url org tsebut
last,click ok

try dikk..tak boleh t akak ajar lagik ;P

*luv Syahnia* said...

KAK FAFAU **,

apa nk buat dah nsb bdn..hehe

oohhhhh sukewww yea
abis lah pasni
cik ain tag kamu je dear..ahakkkss

*luv Syahnia* said...

D_TIEAH **,

okeyyy..wajib buat taw..hehe

yupppp betuiii tu yg ain nak
gtaw td..tp trus ilang ingatan
tq kamu tlg ingtkan ;P

dgr byk kali pun tak boringgg
mak ain pun sukeww lagu tu ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...