Thursday, 4 November 2010

~ IdEnTiTi YAnG HilaNg ~



Tajuk cam gempak, ini bukan kes kehilangan My CaRd
atau kehilangan surat beranak..
ini kerana penerimaan tag berantai dari cik d_tieah 
yang kecik molek si empunya blog

ain salah satu mangsa beliau yang harus menjawab tag
walau tiada paksaan tapi sukarela nak jawab ;P

rasa tak tenang hidup ni taw
berlegar2 diruang pikiran..isshhh bisa sakit kepala


perlu disebutkan 25 perkara identiti calon yang di tag
aiiyakkk..apalah cik ain nak belasah ni..hentam je lah labu
hentam bukan sebarang hentam..ni suma fakta belaka  =)

1. saya seorang gadis 
2. saya manja dengan mak + abah
3. saya anak bongsu dari 4 beradik..lum kawen
4. saya ada 2 kakak..dah kawen
5. saya ada 1 abang..dah kawen
6. saya ada 9 anak buah..nakal2
7. 3 anak buah lelaki..terangat pasaran
8.6 anak buah perempuan..melawan cakap maksu
9. saya ada pakwe..nak jugak bagitahu
10. saya bercinta secara PJJ
11. saya sudah bekerja
12. saya tinggal dirumah bujang..1st tanpa family
13. saya gadis pemalu + segan..
14. saya gadis peramah + senang bergaul
15. saya gadis terajin..kadang2 je malas
16. saya suka giler makan laksa penang
17. saya giler dengan tomyam
18. saya suka segala makanan berperisa coklat
19. saya suka minuman buahan
20. saya suka tengok movie seram pastu takot sendiri
21. saya sukakan kesunyian + kedamaian
22. saya tak suka ulat gonggok..geli
23. saya suka drive kete laju..takot ngatok
24. saya pakai produk muka Natasya
25. saya adalah keturunan jawa

harus jugak tag kepada 25 blogger yang lain
ala kacang botak je jawab tag ni
tak caya cuba buat..hehe

kak ch@ ~ kak lynn ~ kak nik ~ kak syida ~ kak ekin ~ kak fafau
kak hajar ~ kak eka ~ kak iena ~ kak erna ~ fyza ~ farah
kak dawia ~ kak seri ~ kak dhamirah ~ kuman
muaz ~ pencacai alim

aiisshhhh rasa cam tak cukup je 25 kan
sape2 yang namanya tetinggal tu harus jugak menjawab..

sila rajinkan diri anda !!!

27 comments:

Ieda Al-Habsyi said...

seb bek akak dah buat, huhuhuh

FyZa said...

hey..nama fyza ke 2..hehe..wah indtti sngguh nie..;)

FyZa said...

kebanyakan suma sama dgn fyza..suka miunu air buah..mkn laksa png..owh! fabret! geli kat ulat..huhu

FyZa said...

kebanyakan suma sama dgn fyza..suka miunu air buah..mkn laksa png..owh! fabret! geli kat ulat..huhu

*luv Syahnia* said...

KAK IEDA **,

owhhhh dah buat yea..
meh nak tgk..hehe

*luv Syahnia* said...

FYZA **,

yuuppp fyza
ain mls nak bt link ;P

kita kembar lah dear tp
tak sama ktrunan..hihi

khaifaiz said...

wah sedulur rupenye kita.. tak nmpk cm org jawa pn cik ain

cha said...

naik lagi nama wa kat sini, adehhh... tunggu lapang eh, busy la skrg ni...

*luv Syahnia* said...

KHAIFAIZ **,

haha sdulur ya wakk
kabare..wes madang??

aissshhh cmne leh tak nmpk tu
ade cikit2 lah..hehe

*luv Syahnia* said...

KAK CH@ **,

nama akak akan slalu naik
hehe

its ok dear..
jwb bole tak jwb pun bole ;P

LyNn HaMzAh said...

huhuhuhu...tag lagi...bila la kak lynn nak menjawab nie...

*luv Syahnia* said...

KAK LYNN **,

hehe takpe kak
akak pun tak sihat skang
tggu free2 nanti yea ;P

BLADE EDGE said...

Salam..

saya just blogwalking..baru tahu pasal blog ni..

saya ada jugak tagged 25 org blogger lain kat blog saya..rasanya nama awak blm ada kot :-D

Anyway kalau ada masa, silalah menjelajah ke blog saya.

regards,
BLADE EDGE

nurayunni said...

nak bt tapi malas la..

Pencacai Alim said...

aku lupe identiti aku

akubiomed said...

Kabare, nak cakap Jawo panjang-panjang tak reti. Wes mangan?

E K A said...

eh..kak eka tu sapa ye...bukan akak kan.eheheh...ain,sum of ur habit like me.such as suka tgk citer seram tp pas tu ketakutak sendirian.kene minta org lam umah ni teman walaupun nak ke dapur.satu g segala jenis ulat akak tak suka...binatang lain tak pe.tp ulat,pazat dan sewaktu dgnnya jgn bagi akak

Zezebel said...

Salam kenal.
Saya pun bercinta secara PJJ. Kalau nak jumpa tu setahun sekali pun susah. Nasib baik ada hari raya. Boleh juga jumpa.

*luv Syahnia* said...

BLADE EDGE **,

Wslam..
ohh yea..
nanti ain terjah blog kamu :)

*luv Syahnia* said...

NURAYUNNI **,

hehe tak dpt nak nolong :)

*luv Syahnia* said...

PENCACAI ALIM **,

aiyakkk hilng ingatan kah?? ;P

*luv Syahnia* said...

AKUBIOMED **,

warasss
urong mangan..hehe

samalah bhasa jawa
smakin pupus =(

*luv Syahnia* said...

AKUBIOMED **,

warasss
urong mangan..hehe

samalah bhasa jawa
smakin pupus =(

*luv Syahnia* said...

KAK EKA **,

akak jgn nak lari..
kne jwb tag gak :)

kita serasi lah
nak mand t pun takot kan
ulattt..mmg geli giler
nangis2 kalo kwn bagi kat ain ;P

*luv Syahnia* said...

KAK EKA **,

akak jgn nak lari..
kne jwb tag gak :)

kita serasi lah
nak mand t pun takot kan
ulattt..mmg geli giler
nangis2 kalo kwn bagi kat ain ;P

*luv Syahnia* said...

KAK EKA **,

akak jgn nak lari..
kne jwb tag gak :)

kita serasi lah
nak mand t pun takot kan
ulattt..mmg geli giler
nangis2 kalo kwn bagi kat ain ;P

*luv Syahnia* said...

ZEZEBEL **,

salam pkenalan kmbali ;)
oh yeke..kita snsib
sggh perit PJJ ni kan

bestnya dpt cuti raya
sbulan..bole bdating
tp tak dpt..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...