Monday, 31 January 2011

Huduhh rupanya kalo bakal mak mertua tengok!!!

Isshh..issshhhh..malu owwhh makcik nak tunjuk kat korang..rasanya kan..ni lah perkara yang paling gilo cik ain pernah buat selama 22 tahun hidop kat dunia..hoho..apakah??? 


rasa tak percaya!!!..bagaikan suma orang ketika itu bagaikan terkena kejutan nyawa elektrik..tergamam terpaku terpanah..hahaha saja bagi korang excited..tteettttt


peristiwa ni berlaku masa join teambuilding UPEN Selangor dis 2010..perrrgghhh baru ko nak tayang kan..bukan pe cik ain segan..skang tebal dah cikit muka ni kasi korang tengok..kehkeh..menjadi wakil kump. untuk bertarung 3 peserta yg lain..


kene berhias cam pakaian pahlawan orang asli dari tumbuh2an yang ada..
dan hasilnya..



jeng..jeng..







pahlawan ker..penari dayak??? *confius*


setelah disumpah menjadi pahlawan orang asli..tak tahu lah mana datang semangat n malu2 lemah lembut yang memang terserlah ni terus berubah menjadi ganas *sebab kene buat aksi seperti pahlawan orang asli...aaiiyokkkk* masa ni pikir demi kump.hijau sanggup lautan api kurenangi..ecehhh.. main belasah je buat aksi2 diluar kawalan siap terjerit terlolong..nasib baik menang ;)


masing2 terkejut ko tengok cik ain berubah dari keadaan sebenar..haha hilang terus malu..ada yang cakap isshhh tak sangka betul..hebat!!! terus blushing2 kene puji..hehe


cantik kan..cantik kan...


malu rasa nak nyorokkan muka ni bawah meja kalo bakal mak mertua tengok..ape ke burokk no bakal menantu ak ni ha!!! fuhhh lega sampai diorang2  terlupa nak rakam video..kalo tak nahas wooo blutoottt video bagi mak en.syah tengok..dussshhhdussshhh




notahatiain : kadang2 kita takkan sangka diri sendiri boleh buat sesuatu diluar kemampuan tapi kerana semangat dan nekad kita pasti boleh buat..semua orang akan kagum dengan kita..

23 comments:

khaifaiz said...

ni bkn mak mertua je kate huduh.. Anak ang nti pun kate huduh.. hehe.. BTW ini pengalaman menarik ni

ch@ said...

ini kalau betul2 lawan dgn orang asli, silap2 kena jadi menantu, cunnn. hahaaa.

*luv Syahnia* said...

KHAIFAIZ **,

~> haha tak snggup nk tnjuk kat
ank..mau tak ngaku ini mak dia
kehkeh...

*luv Syahnia* said...

KAK CH@ **,

~> issshhhh mnangis en.tunang
kang..calon bini die jd mnantu
org asli..hehe

d_tieah said...

Aiyooo..
Hahaha..
Mak mertua pun gelak kot tgk..

Latest entry : Siapa Fynn Jamal?

*luv Syahnia* said...

D_TIEAH **,

~> psstttt malu2..
mak mtua tak sggp tgk da

LyNn HaMzAh said...

hahahaha...jgn bagi mak mertua tgk tau...malu nanti...

♥♥ Kasut Pink ♥♥ said...

uik... semangatnye ain..hihihi

*luv Syahnia* said...

KAK LYNN **,

~> mmg tk bg tgk kak..malu2


_____________________________________

KASUT PINK **,

~> haha smngt org asli..
suma dok kabo..ko ada
ktrunan org asli ke..huhu

syida said...

wakakakakkaaaa.. kelakar la ain.. kenapa akak tak perasan pic yang ni eh. hehehehe... anyway u look comel jugak tau..hehe..

*luv Syahnia* said...

KAK SYIDA **,

~> tu lah tgk bebtl pic
ni spcial cikit..kehkeh

ank org asli pun
comey2 gak taw :)

HonEyBuNNy said...

he2.....comel pe gambar tu..ehheh...ila suka la kata2 neh...

kadang2 kita takkan sangka diri sendiri boleh buat sesuatu diluar kemampuan tapi kerana semangat dan nekad kita pasti boleh buat..semua orang akan kagum dengan kita..

Nak ambil copy eh letk kt FB..heheh

merahitujambu said...

ahahaha..comeljee kan....

NOOR FATIN said...

best tu!!comel je. hakhak

Ogy said...

wahhh...sporting abesss...hehe

*luv Syahnia* said...

HONEYBUNNY **,

~> owwhh mau culik erkk
its ok dear..amik free k

muahh ;)

*luv Syahnia* said...

MERAHITUJAMBU **,

~> hehe ank org asli
mmg cumil2..kehkeh

*luv Syahnia* said...

KAK FATIN **,

~> best2..ilang trus
ksopanan..ahakkksss

*luv Syahnia* said...

MAMA OGY **,

~> mmg trus max sportng
tu..burokkk kan

queen aida said...

fuyoo habis semua keayuan itu hilang!

rizaros said...

hodoh pun mak mentua syg.. tp akak ttp comey.. akk dah bertunang ea?? thniah2.. grand sgguh majlis akk.. auni dah beso.. suka tgk muka adik msa preggy.. hehhehe... :P

*luv Syahnia* said...

KAK AIDA **,

~> haha lgsung
tak rupa gadis mlyu dah.. ;)

*luv Syahnia* said...

ADIK **,

~> tak tahu lg dear..
tggu pas kawen
oraitt thanks dik..
biasa2 je
yola mase pgnant
muka tmbam cumel ;P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...