Monday, 21 March 2011

Kasut dan rindu!

20 Mac 1988,
masa tu cik ain tak lahir lagi..
mungkin masih ada dikayangan barangkali..hihihi
tapi hari dan tarikh tu adalah saksi kelahiran 
seorang bayi lelaki cahayamata kedua
disambut dengan kesyukuran dan gembiranya..

masa berlalu begitu pantas..
tahun 2006 kami telah dipertemukan
sebagai kawan awalnya..bertukar kepada kekasih..dan
pada januari 2011,
kami bersedia untuk fasa seterusnya dengan ikatan pertunangan

semalam,
adalah ulangtahun kelahiran en.tunang
selamat ulangtahun kelahiran ke-23 sayanggg..
"kamu sudah semakin tua setahun dari saya..en.tunang!
saya tetap perasan yang saya lagi muda dan comel dari awak..hehe"
hanya dapat disambut melalui panggilan telefon dan sms..
insyallah..en.tunang balik awal bln 4 ni akan disambut bersama 
walau hanya sepotong kek coklat kegemaran cik ain.. ;)




semalam sms en.syah

cik ain : nak hadiah apa untuk besady thn ni?
en.tunang : nak baju..ehh tak jadi..nak kasut jalan baru..hehe
cik ain : bukan pakai selalu keluar jalan dating ngan syg pun ;(
en.tunang : ala..nanti kalo rindu awak..leh tido dgn kasut tu.. ;)


bahagianya bila en.kasut & cik kasut dapat bersama ;)




notahatiain : memang payah cik ain nak cari hadiah apa untuk kaum lelaki..lagi senang kalo bawa tuan punya besday pilih sendiri apa yang dimahukan..sedia jelah poket penuh RM..huhu mungkin itu lebih dihargai sebab pernah belikan kasut suprise untuk en.tunang..boleh dia cakap "eh kasut apa ni? kale hijau2" lagipun hanya kasut tu je ada saiz dia..cantik tak cantik belakang kira..sekarang ntah kemana kasut tu pun tak tahu tak berkenan katanya..

25 comments:

♥♥ Kasut Pink ♥♥ said...

a'ah ain, nk cr present utk lelaki mmg ssh.. kekdg mmg trpksa tnye nak ape.. takpon kena peka dgn ape yg kurang @ die suke..

merahitujambu said...

ala2..nnt bli kasut mahal2 leh thn lama nampak baru je..

tido dgn kasut??eheheheh..busut laa..=p

MataHati @ MH said...

nak tumpang wish selamat hari lahir kpd encik tunang tuan blog..

semoga ikatan ni berkekalan hingga akhir hayat :)

E K A said...

ain pasan tak.barang2 laki mahal2 kan !! kopak gak nak beli.tp syg punya pasal.turutkan je la

syida said...

adiah kasih sayang je ain.. bermakna sepanjang hayat.hihih.

queen aida said...

sis pn xpndai nk cr hadiah tuk lelaki..sob2..cian la..elok bwk tuan badn lg sng..:)

aTy _faRed~ said...

kalau ai mintak kasut kat asben mesti kene reject..!! mintak lar apepon tapi bukan kasut... sebab katenyer kasut ai da sangat banyak..!! huhu.. suker kan kasut sangat2... syiok kan kalau ade orang nak hadiakan..:)
hadiah laki memang leceh...selalu nye ai bagi dia barang yang dia request sendiri..tak surprise langsung kan..!! [ngeee]
neway.. hepi besday untuk si dia jugak...:)

NOOR FATIN said...

samala.. susah la nak cari hadiah untuk lelaki. kalau pmpuan mcm2 bleh beli. hehehhe..

kasut pun ok sgt! happy bsday to him!

d_tieah said...

Wah.. Happy Birthday buat En Syahnia ek.. Ngee :) Semoga jodoh kalian berpanjangan ek.. Kawen cepat cepat.. Aku tak sabo nak dapat anak sedara.. Hehehe..

Entry Terbaru : Video Bloody Wealth/Harta Berdarah Taib Mahmud

nabilah_2908 said...

hehehe....betul la..mmg payah nak cari hadiah org lelaki...

payah nk buat surprise..sbb risau tak berkenan di hati.. :)

happy birthday ye tuk En tunang kamu.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
PENDRIVE

Redbloodsnow said...

eeee love that pic. sgttt lah symbolic :)

*luv Syahnia* said...

SIS DEQ **,

~> YEP DEAR..PUAS ATI
TN NYE PILIH SNDIRI..
LBH DHARGAI..HIHI

*luv Syahnia* said...

MERAHITUJAMBU **,

~> YG MHAL BOLE THN LAMA
KAN..

EEE MMG BUSYUK BILA
RINDU WANGI JE ;)

*luv Syahnia* said...

MATAHATI **,

~> THANKSS KAMU ;)
INSYALLAH HENDAKNYE

*luv Syahnia* said...

SIS EKA **,

~> BETUL2..NTAH APA
SPCIALNYE LBH MHAL DR GIRL
HUHU

*luv Syahnia* said...

SIS SYIDA **,

~> ITU SMSTINYA SMPAI
AKHR HAYAT.. ;p

*luv Syahnia* said...

SIS AIDA **,

~> TU LAH..SUSAH..
BOLE TMENUNG KAT SHPING MALL
1 HARI..HEHE

*luv Syahnia* said...

SIS ATY **,

~> LG SNANG SRUH PILIH SNDIRI
WALAU TAK SPRISE DAH..HEHE

TP 1 DAY HRAP GAK DPT BELIKN
HDIAH SPRISE UNTUK DIE ;)

*luv Syahnia* said...

SIS FATIN **,

~> BETUL2...
TQ SIS ;)

*luv Syahnia* said...

TIEAH **,

~> OK TQ..
WEH BESTNYE KALO AK KAWEN
KO DPT DTG ;)

NANTI BG KO ANK SDARE BYK2
KEHKEHHH

*luv Syahnia* said...

SIS NABILAH **,

~> KAN..
THANKSS SIS ;p

*luv Syahnia* said...

SIS ZIE **,

~> TP SELIPAR TU DAH TERKUBUR
UZUR SGT DAH..HIHI

Ogy said...

br 23??? perghh muda belia lg tu...kalo mr B dulu tgh merempit lg...huhuhu

*luv Syahnia* said...

SIS OGY **,

~> YEEPP MASIH MUDA..
TP DAH GATAL NAK TAWEN.. ^__^

nuruljannah sukhri said...

happy birthday encik tunang ain!!!
sis pun x reti kalau nk beli hadiah untuk suami..biasa pakaian la sng..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...