Wednesday, 18 May 2011

Petua untuk pakwe/tunang/suami kaki bola!

Selalunya cik ain yang suka majuk2 tak balas mesej, tak angkat fon en.tunang..dan bila en.tunang plak majuk tak msej tak angkat fon kunun majuk manje2..ahakkss ^__^..gelabah lah minah ni..dahlah jauh kat pantai timur kalau dekat mahu cik ain datang pujuk naik beskal bawa aiskrim conetto..ok ngarut!


dan tetiba pagi tadi terima mesej dari en.tunang..


en.tunang : awk syg saya tak? 
*konfius sape yang merajuk skang..hihi*
cik ain : syggggggg 
*kalau bole nak tmbh "g" tu byk2*
en.tunang : taw tak arini ad ap?
cik ain : ada apa? 
*sebelum tu tgk kalender ada apa dgn arini..
ok takde apa2 istmewa pun*
en.tunang : hmm, ptg ni sy da stat prlawanan piala KP(ketua polis),sy dpt wkil KT(kuala terengganu)
cik ain : oh yeker,tahniah..men leklok pasni wakil ganu plak..
en.tunang : insyallah..

terus lupa yang dia tengah merajuk..lagi2 kalau pasal bola..mungkin en.tunang terlalu gembira sebab terpilih wakil pasukan dan ingin berkongsi kegembiraan bersama tunangnya sehingga dia lupa akan kemerajukannya.. ;)


mana satu mamat kesygan saya yea?


~> petuanya : kalau pakwe/tunang/suami merajuk..cepat2lah pujuk dengan apa2 yang berkaitan dengan bola..belikan tshirt bola ke..belikan tiket perlawanan bola ke..takpun temankan dia tengok bola kat tv janji pakwe/tunang/suami yang memang KAKI BOLA..sure diorang terus baik..kalau tak jalan jugak kita buat2 merajuk plak!..haha




notasyahnia : awalnya cik ain tak minat dengan bola ni..tapi dulu selalu ikut en.syah tengok perlahwanan bola kat stadium shah alam..terus minat tapi masih tidak terlalu fanatik..paling best bila pasukan kita sokong menjaringkan gol..menjerit sekuat hati GGOOLLLLL!!!

23 comments:

HonEyBuNNy said...

hehe....

susah la kalau ada pakwe minat bola...asyik bola ja....kadang2 ila la y kuat merajook..haha..

asyik dengan bola bola bola..huhu

merahitujambu said...

AHAHAH..itu kalau yang makan pujuk..kalau x mkn pujuk..seksa wooo

e k i n ♥ y u s r i said...

tunang sy kaki motor

khaifaiz said...

kalau tak jalan gak.. kasi masak kari bola la... hahaha

Ain Zulaikha said...

hahahhaha best2x.. tapi saya masih lagi tak minat bola luar negara kalau malaysia oke lah

NOOR FATIN said...

haha pakwe saya tak la suka sgt2. biasa2 je la. yang dia paling suka bowling dgn fotografi. haha

nabilah_2908 said...

hehehehe....comel jer... ;)

kena pujuk eh...

biasanya kalau pakwe ngajuk...dia suka diam kan diri...msg...call...haremmm nk jawab...paling gelabah bila dia off fon...mati kutu...tk tau nak cari kat mana...

biasanya..biar kan dia dulu...nnti2..dia cari kita balik.. :)

daddykoolz said...

bola itu gila...kah3...sibiji kejar ramai-ramai....keliling padang.

bantalbucuk said...

hahaha..bagus2..idea yang bagus..leh praktik kan lepas ni.. :p

*Miss Syahnia* said...

SIS ILA **,

~> prnah skali cik ain
majok sbb takmo ikot p tgk
bola..haha

*Miss Syahnia* said...

NABILAH **,

~> laki majok kjap je..
kalo off hp rasa cam nak kol kwn rapat die tp takot bf pikir
lain plak..nayeee ;)

*Miss Syahnia* said...
This comment has been removed by the author.
sayacomel said...

heh..sampai lupa merajuk tu..

Mamachia said...

Ala merajuk sayang mudah di pujik tu.

kalau merajuk tu tandanya sayang kat awak. sja minta dipujuk dgn tunang tercinta..:-))

zacky ~786~ said...

pujuk2 jgn tak pujuk.. hehe

Redbloodsnow said...

ooo polis ea en. tunang. wahh best la dia mewakili KT :)

ain nadzirah said...

hehe. bagus jugak eyh. kalau pakwe merajuk pujuk dgn mende yg berkaitan gan bola..hehe

sahromnasrudin said...

joinla bola dengan depa semua heheheeee

Lynn Hamzah said...

hehehehe...terus lupa merajuk ek dia...lepas ie kalau dia merajuk lagi ain leh la pujuk guna bola...

Far8 budak baik said...

header akak baru tuuu pehhh lawaaaaa...sedondon je..
doodle tu mmg lawa..stylahhh..
akak2..en.tunang tu kaki bola..
saya pun..hahahahaha nk jugakk
hik3

nik rosmawati said...

ok la kaki bola.dr kaki pompuan..hehe

KiUk said...

alaa comeylnyeee...hehe

Hanim Mahali said...

minat bola setelah selalu ikut en.syah tu tanda makin lama makin serasi... baguslah....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...