Tuesday, 24 May 2011

Sucinya wajah mereka ~_~

 sumber : FB
(klik gambar utk tumbesaran)

GAMBAR yang dikatakan dirakamkan beberapa detik sebelum kejadian tanah runtuh di Rumah Anak Yatim dan Anak Hidayah Madrasah At-Taqwa di Jalan Sungai Semungkis, Kampung Sungai Gahal, Hulu Langat. 
(21 Mei 2011)



AL-FATIHAH

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ ﴿١﴾ الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ ﴿٢﴾ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ
٣﴾ مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ ﴿٤﴾ إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ ﴿٥﴾ اهْدِنَا الصِّرَاطَ الْمُسْتَقِيم 
  ٦﴾  صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ غَيْرِ الْمَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلَا الضَّالِّينَ




notasyahnia : tidak dapat dibayangkan bagaimana kekalutan mereka disaat bertarung nyawa  ketika kejadian itu berlaku..mendoakan kesemua mangsa dan anak2 kecil ini yang maut ditempatkan dikalangan orang-orang beriman dan para solehin ~

33 comments:

merahitujambu said...

kesiankan..niat baik tpi apa yang berlaku ada hikmat..tuhan lebih sygkan diorg...T_T..sedih

e k i n ♥ y u s r i said...

comel betol yg kecik2 tue

aque said...

amin.. mari kite same same doakan mereka......

sungguh sedey~~

HonEyBuNNy said...

sucinya wajah2 mereka..

sejook ja mata melihatnya...

al-fatihah...

.:Kiah-ohh-Kiah:. said...

amin..moge d tempatkan mereka di kalangan org yg soleh dan solehah...

Mamachia said...

moga mereka aman di sana,..amin

YanaMIB said...

ya Allah cutenya budak yg dua org kt dpn tuuuu..smoga mereka trus tabah dgn bala yg menimpa..amin~

BRO_MONDAY said...

miss syania : malam tadi ai ada tengok gambar ni kat wall fb member ai...sedih je...semoga Allah SWT mencucuri rahmat ke atas mereka yam pergi buat selamanya...amin...

kuman said...

adakah kanak-kanak yg depan sekali tu antara mangsa yangterkorban?
kuman "SMM 2011" Entry

Anak Wak Mail said...

tak pe Allah lebih sayangkan diorang..semoga diorang ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman..=)

*Miss Syahnia* said...

MERAH ITU JAMBU **,

~> ya pasti punyai hkmahnya
*sebak*

*Miss Syahnia* said...

SIS YANA **,

~> bdak b3 di dpn yg
cute tu..sgguh brsih
wjah mereka..

*Miss Syahnia* said...

BROMONDAY **,

~> sedih mngenangkn mereka..
ap ntah lg kluarga mngsa kan

*Miss Syahnia* said...

KUMAN **,

~> tdk pasti..

NOOR FATIN said...

sedihnya.. budak2 lagi. anak yatim pulak tu.. Allah lebih sayangkan mereka. al-fatihah.

MOH KEMBARA said...

Assalamualaikum Adik Syahnia, salam balas ziarah, tima kasih berkunjung ke blog akak. Ya, semoga roh diorang dicucuri rahmat dan ditempatkan di Firdausi!

bantalbucuk said...

comelnye budak yang depan sekali tu..kiut je..semoga diorang semakin tabah hadapi semua ini..

*Miss Syahnia* said...

MOH KEMBARA **,

~> tme kasih juga akk sudi
ke sini..aminn moga dtmptkn dkalangan
yg berimann..

Hanim Mahali said...

AMIN ~

Cik Bidadari said...

kita sedih... bila awak uploadkan gambar nie lagi buat hati kita hiba... allahuakhbar... semoga mereka ditempatkan di SANA yang indah... amin

asfira aminuddin said...

al fatihah utk mereka. sedey bila baca :(

cHan said...

budak kecik 2 org yg duk depan sekali tu comellllll sangat:)

al fatihah buat mereka yg terkorban.

kiwi said...

al fatihah untuk mereka =(

sahromnasrudin said...

assalamualaikum

hanya al fatihah sedekah yang paling bernilai utk kita titipkan pd mrk

saza said...

al-fatihah saje mampu sy sedekahkan..

p/s: thanks singgah my blog :)

nabilah_2908 said...

al-fatihah...

yg terkorban...kebanyakkannya belum baligh lagi kan...

apa yg sy tahu...kanak2 yg belum baligh..bila meninggal dunia..tmptnya terus di syurga.....
( kalau salah..sila betulkan.. :))

hafiz hafizol said...

Tacink jap... :(

Ain Zulaikha said...

ermmm sedihnya , lagi2 yang comel2 tu.. emm


al fatihah

*Miss Syahnia* said...

CHAN, AIN ZULAIKHA **,

~> ya yg depan tu comel sgt..

*Miss Syahnia* said...

NABILAH **,

~> ain pun rasa begitu..
mudahan mereka mnjadi
pnghuni syurga..

cik hani said...

al-fatihah..

semoga roh mereka di tempat yang selamat...
amin

pearl jade said...

sayuuuu...suci mulus je..
moga syurga utk mereka..

thanx dtg blog saya ya :)

Aifa Afiqah Sulaiman said...

sedihnya..... suci sangat mereka.... al fatihah kepada mereka semua yang terkorban :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...