Thursday, 20 June 2013

Jom Serbu WareHouse My Dear (27 Jun - 7 Julai 2013)

Pergghhh sebenarnya memang ain tunggu iklan warehouse my dear ni..masa buat jualan gudang awal tahun haritu ain tak dapat pergi sebab tengah berada di terengganu..memang takkanlah kami sanggup ke puchong dari terengganu semata-mata nak ke warehaouse kan..huhu




Jom terjah reramai kita bagi sesak!! >__<


So, bila dah terpampang iklan haruslah kita terjah!!..kalau tidak menshopping pun kita sekadar cuci-cuci mata pun takpe..hee cuci mata lah sangat dah nampak semua sale 80, 50 % mata suma dah kelabu..hikhik kebetulan plak hubby cuti seminggu..apa lagi gunakan kuasa pujuk membodek untuk belikan si kembar walker dan dotdot......??? tengah dipikirkan barang apa lagi nak dirembat..amboiii bila dah ada anak memang semua pikirkan untuk anak2 sahaja..mak pakai yang lelama pun takpe..hehe


Peta untuk ke WareHouse My Dear

Harap tak sesat sebab memang tak pernah ke sini lagi..ada rumah sepupu kat puchong, itupun baru sekali datang masa zaman belum kawen..suruh ingat memang takkan ingat sebab urat dah banyak putus..haha




Nota Syahnia : Ain tengah usha2 tanya opismate, mana jalan yang senang nak ikut..kalau ikut GPS kadang2 tempat dekat boleh jadi jauh..lepastu berpusing2 jalan ditunjuknya..huhu

5 comments:

cik hani said...

Cik hani pun kena serbu sana ni..
Barang pe je yg biasa ada sane..

eMMe said...

wow! pe lagik jom ar serbu, akak pun nak cari walker... tapi, sempat ni tunggu gaji... heee...

MrS. F!zA said...

yg haitu dh terjah..yg kali ni tkmo dh terjah kang ada terbeli lg..haha pntang betul pegi msti ada hasil..

merahitujambu said...

bestnya awak dpt anak twin..rezeki sgt..alhamdulilah

Mizz ErMa said...

ala..sy kat cheras..nak p puchong dekat 45 min jugak nie..kena pk dulu nk p ke x nak..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...