Tuesday, 11 February 2014

Kembar mandi Kolam

Time untuk melayan anak2 bermain air..si kembar ni cakap je lah "jom kita mandi, nak?" ha cepat2 merengek2 ajak mandi..lagi2 kalau dapat mandi dalam besen pun suka sangat dah..kalau mandi pagi je meraung takmo mandi..takut air sejuk! huhu

Bangun2 tidur terus suruh en.suami ajak ank2 mandi kolam renang
sebab papa cuti panjang, so..papa kenelah melayan kerenah ank2 plak..
mama boleh bersenang lenang kejap..hewhew ;))



fuhhyoo papa..siap ada air pancut lg..hihi
aras air paras buku lali kembar je..
kalau isi penuh air kang ngan makpak skali berendam -___-




Tapi nak lebih selamat mama suruh jugak pakai pelampung..



sorry taw kami syeksiii sikit..nasib baik mama belikan seluar ala2 batik ni, 
so cam feeling2 mandi di tepi pantai gitew ;))




kakak..ni adik bagi bola besar sikit..apa barang main bola kecik
nanti dah besar kita jadi pemain bola! erkkk




eeiiiyarrkkkk apa payah sangat nak keluar dari pelampung ni mama!!!!!
tolonglah mama..mama ni asyik amik gambar je..huhu





 menggigil dah kakak Qaireen ni tapi nak jugak berendam lagi


ok cukup tak boleh lama2 sangat dah sampai menggigil2 badan..itu pun bila suruh masuk.. "nannakk..nannakkk" so, itu maksudnya taknak!! amboii melawan yea..tak kira nak taknak mama angkut jugak bawa masuk pakai baju..lain kali dah boleh mandi kat taman tema air okeyy..ngehh
 

3 comments:

Aeen said...

wahhhh..seronok kembar mandi kolam yeh....sampai xnak keluar dari kolam..hehehe..comel2 la dorang nie...:)

Masya said...

Bgs jgk praktis kat kolam gini dulu mama mmg bijak... Nnt pg tmn tema ye... Hihihihihi

mama ila said...

amboiii seronoknya diaorg mandi..hihi..comey berseluar batik..fefeeling mandi pantai kann.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...