Thursday, 14 August 2014

Kepenatan di Raya ke-2!

Meh cerita pasal Raya ke-dua kami..rancang punya rancang adik beradik ain..so, kata sepakat hari ni (raya ke-2) kita p beraya semua rumah sedara mara..alang kepalang berjalan biar sampai lebam! erkkk..ala lagipun rumah sedara suma dalam 1 kampung yang sama adalah 2 3 umah di jiran kampung sebelah..tak panas bontot duk dalam kereta pun eh dah sampai..hikhik

Dari pagi bawa ke malam beraya..kira2 pakai jari jugaklah suma  dalam 15 rumah..pergghh pecah rekod tak pernah rasanya selama hidup ni beraya sampai 15 rumah dalam 1 hari dengan bawak anak kecik dengan perut memboyot..esoknya raya ke-tiga terbaring 1 hari dok melayan badan lenguh sana sini..huhu 



Tema Raya Ke-2
Memang payah nak suruh si kembar pandang kamera taw
takpelah kasi makpaknya je lah over! hihi



Mood kembar tengah baik..kalau mama suruh bergambar sambil peluk n cium
cepat je buat..mama suka taw kalau korang bagi kerjasama camni
tapi
kalau mood tak baik menjerit sampai kuar anak tekak pun
diorang akan buat selamber je kalau mama suruh posing..takpe2 -__-"




Meriah kalau beraya reramai dengan keluarga
riuh sana siuh sini
makpak harus awasi anak2 dari pecahkan balang kuih raya umah orang..hoho



Bersama mak tersayang!
ada kisah sedih pasal mak pada kedua minggu raya
next entry lah story yea




 Feeling2 cam zaman2 baru kawen..ngehh
padahal anak2 merengek2 bergayut kat kaki..



Sebenarnya masa raya ni..ramai sedara mara cam tak caya ain dah ngandung 7 bulan
sebab perut kecik molek..ada yang tak perasan pun ain tengah pregnant ..

takpe2..tak sentap pun memang lagi suka..tahu2 nanti korang terkejut je eh bila pulak ngandung tahu2 dah beranak! hewhew





Nota Syahnia : Raya ke-3, ke-4 duk umah saje sebab en.suami dah kerja..lagipun penat badan dari raya ke-2 tak hilang2 rasanya..nak berurut je rasa tapi sampai sekarang takpun berurutnya..sekali makcik tukang urut tu pun demam beraya..camne?  ;(

5 comments:

Aeen said...

comel kembar pakai baju polkadot....geram tgk...ain plak raya ke-4 husband baru start cuti..raya pertama dia kerja..hehe...

lovelywa said...

Seronoknye dpt anak kembar..seiras plak tuh..

btw Salam Aidilfitri dari saya..

eMMe said...

Ain, hurm... penat kan kalo renyah2 time berbadan dua ni.. cam melepek tak? awal2 pregnant je kot camtu..cam Ain dah 7 bulan, kuat skit kan badan tu.. so far, akak takde la mabuk2..tapi yg tahan twin kuat meragam..skit2 merengek, geram lak tgknye..huhhuhu..btol2 uji kesabaran la pregnant ni......

Mizz ErMa said...

fuyoo, 15 umah dalam 1 hari? sy pulak 5-6 umah je dalam satu hari, itu pon dah rasa penat..huk3,

Mazniatul said...

dah nak masuk 3.. cepatnya masa berlalu..maksudnya dah lama juga kita x jumpa kan? semoga akak bahagia selamanya :')

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...