Saturday, 17 January 2015

Qaira dan Burger

Malam tadi en.suami selamat sampai rumah dari outstation selama seminggu..oh mak dengan anak sudah meroyan duk kat rumah tidak keluar berjalan seminggu jugak..mihmih sampai je rumah en.suami bermurah hati mahu belanja burger tapi sebelum tu nak amik barang dirumah mak saudara dulu katanya, maka di bawanya lah si kembar bersama, si isteri hanya tinggal dirumah melayan si anak kecik bernama Qaira saje ;D

Sesambil tunggu papa balik bawa burger, jom kita layan tv ye Qaira..


"mama, takutnya tengok muka pakcik tu!"
sambil masuk tangan dalam mulut, nyummy

Oh bosanlah citer ni Qaira..jom Qaira kita main geletek2 n main cak2 bah..maka si anak kecil pun melayanlah si emak yang kebosanan..


1,2,3 cakk bahh
dari masam terus tergelak besar budak kecik ni
okey mood dia sangat baik!

sambung lagi main geletek2


Alolo senyum besar takde gigi pun comel je
hehehe ;D


Aishh rasanya cam lama je papa n kakak kembar beli burger ni..hoho sampai penat dah mama main agah2 dengan Qaira..Qaira pun dah keletihan merengek nak susu n mintak tidur! -_-"


bagi susu, hisap puting terus tidur

Alhamdulillah, Qaira seorang anak kecil yang sangat senang dijaga..janji perut kenyang, badan selesa hati pun ada senang maaaa! ngehh

Bila papa balik..sekali papa cakap "dah malam sangat tak sempat nak beli" huhu kemain lama rupanya dia anak beranak lepak rumah mak saudara sampai tak sempat nak beli burger..takpe lah papa..janji ahad ni papa belanja burger abg burn pon sodappp!! nyumm


situasi kembar dirumah mak saudara!

Patutlah si kembar taknak balik, ramai anak2 sedara yang melayan nya ;) mahu kembar tak suka sampai papa pun sanggup korbankan burger nya..haha

1 comment:

yana said...

Hahaha...akhirnye khatam sudah...eh2..adk ni muke ain ke.lain le dgn muke kembar ms kecik...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...