Tuesday, 17 February 2015

Qaira checkup 4 bulan!

Cerita harini, si emak bekerja setengahari dengan niat untuk membawa si anak kecilnya membuat checkup bulanan di klinik desa..ffuuhh dah 4 bulan dah anak mak rasa cam semalam je baru bersalinkan dia..haha


Siap2 nak ke klinik, 
selamat bulan ni saya tak kene cucuk..
yaahuuu


Hasil checkup semua ok saje..cuma berat Qaira naik tak banyak..tapi masih dalam keadaan yang tak perlu dirunsingkan..memang dasar ikut baka keturunan si emak agaknya..lagipun kembar masa baby pun masalah berat tak naik banyak jugak..so, kecik2 molek senang mak nak belikan baju oii..hehe


Tengah sibuk meniarap..
kat mana2 pun saya nak meniarap taw ;))


Nak masuk 4 bulan, Qaira telah menunjukkan skill pertamanya untuk berlajar meniarap..nak pakaikan pampers n baju pun sibuk dia nak mengereng untuk meniarap..dah tak boleh biarkan dia golek2 kat katil, bahaya -_-''


Minah termenung..
suka sangat termenung sambil kerut2kan dahi!


Oh ya! Qaira telah selamat dicukurkan rambutnya sehari selapas selesai Majlis Aqiqah, Berendoi n Cukur Jambul pada 8.2.2015 yang lepas..ceritanya nanti akan menyusul ye..mood tengah malasan ni..hikhik Bila dah botak, ramai cakap muka Qaira cam boiboy..tu lah sibuk sangat mak ko nak boiboy..tak pasal2 muka gegirl ada sipi2 iras boiboy..kihkih 

Oleh kerana tak nak nampak boiboynya, meh kita pakaikan balik knotted headband yang baru dibelikan.. ;)


Qaira si budak mashamm..
suruh senyum sikit pun taknak ;D



Itu sahaja cerita untuk kali ni..daa ;))


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...