Wednesday, 4 March 2015

Ulangtahun kahwin ke-3

03.03.2012 (Sabtu)

3 tahun lepas, tarikh keramat dalam hidup apabila selamat diijabkabulkan bersama jejaka pilihan *noktah dah tak pandang lelaki lain* hihi 

Ya allah, tak dapat digambarkan perasaan bila saksi kiri kanan angguk kepala tanda sah bila suami selesai lafazkan akad nikah..pergghhh air mata dah bergenang2, dalam hati berbunga2, ffuuhh lega dengan sekali lafaz diriku sudah menjadi isterinya ;))


Dihari persandingan


03.03.2015 (Selasa)

Tepuk2 cubit2 pipi kiri kanan..berhenti dari feeling2 pengantin baru bila anak2 dah merengek2 mintak susu..terus terpandang 3 cahayamata yang diminta perhatian! Syukur telah dikurniakan 3 heroin mama yang tengah melasak -_-


Mama kpd 3Q 
(QaireenQairinaQaira)

"Ya Allah, moga ikatan perkahwinan ini terus dilimpahi kemanisan, keberkatan dan kerahmatan.."

Eh eh Ulangtahun perkahwinan ke-3, anak sudah 3..jangan Ulangtahun ke-4..anak pun 4..udahlah..pitammmm! hoho


4 comments:

ain.ya.nun. said...

Enibeseri ketiga, anak tiga orang,
tahun keempat, anak empat,
tahun kelima, anak lima

=p

Haha.
Happy Anniversary Dik.
=)

Ulul Hana said...

Happy anniversary ain :-)

Mizz ErMa said...

hihihi, apa salahnya anniversary ke 4, anak pon 4..lg meriah..hihihi

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...